صنعت فولاد یقینا در اقتصاد مقاومتی پیشرو است



امیرهمان کریمی وثیک مدیرعامل شرکت نفت و گاز سارو و دبیر چهارمین همایش بومی سازی کاتالیست ها در فرآیند بازیافت مستقیم آهن گفت: صنعت فولاد قطعا در اقتصاد مقاومتی پیشرو بوده و با عقلانیتی که آغاز شده است. با استفاده از کاتالیست های داخلی در فولاد خوزستان و فولاد مبارکه و سایر شرکت های فولادی نیز گسترش یافته است، کاتالیست ایرانی نزدیک به 4 ماه است که بومی سازی و وارد بازارهای صادراتی شده و در خارج از مرزهای کشور بارگیری شده است.

کریمی واتیک افزود: کاتالیزور جدید نفت و گاز سرو طی ماه های آینده در فولاد میانه به بهره برداری صنعتی می رسد.

وی تصریح کرد: در گذشته استفاده از محصولات ایرانی در این حوزه ها برای ما و بسیاری از خارج از کشور یک رویا بود، اما اکنون کاتالیست های ما در خارج از کشور استفاده می شود و حتی از نمونه های قبلی خارجی نیز بهتر است. با تلاش جوانان این مملکت و مدیران این اتفاق افتاد.

مدیرعامل نفت و گاز سارو تصریح کرد: تنها راه ماندگاری در این فضا ارتقای امید است زیرا ملتی که امید نداشته باشد وضعیت خوبی نخواهد داشت. در شرایط کنونی بسیاری از ما دچار مشکلاتی مانند قطعی گاز یا قطعی برق هستیم، اما این وضعیت نباید ما را دلسرد کند. ما باید گذشته و مشکلات را به یاد بیاوریم.

کریمی وثیق در خصوص برگزاری چندین همایش مرتبط با صنعت کاتالیست گفت: در همایش امسال چند کاتالیست جدید ارائه می شود که البته این کاتالیست ها در گذشته به صورت آزمایشی در فولاد خوزستان استفاده شده و عملکرد آنها بررسی شده است. .

بیشتر بخوانید  با این راز ها آسوده خاطر باشید که آینده مالی خوبی در انتظارتان است

ذکر شده است؛ چهارمین همایش «بومی‌سازی کاتالیست‌ها در فرآیند بازیافت مستقیم آهن» از 8 دی تا 1 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

Erasin

دیدگاهتان را بنویسید