تحول دیجیتال به دنبال بهبود تجربه مشتری



به گزارش شمانیوز، سید جعفر صدری در نشست خبری که در حاشیه هشتمین نمایشگاه معاملات ایران با حضور منصور شیخ الاسلامی، مدیر مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران، امیرحسین آقامحمدی برگزار شد، گفت: رئیس اداره کل خدمات نوین این بانک و اصحاب رسانه در مسیر توسعه دیجیتال موضوعی فناورانه وجود دارد که می تواند به پیشرفت در یک زمینه تخصصی کمک شایانی کند. برای پیشبرد توسعه دیجیتال در حوزه تخصصی، ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه‌های فرهنگی و تقویت آن‌ها برای ورود سایر بازیگران در این حوزه ضروری است.

وی افزود: مبادلات و نقل و انتقالات مالی از مجرای قدیمی آن به صورت تراکنش های مستقیم، کارت به کارت، تراکنش های حساب به حساب و چک های رمزدار بوده که با حذف چک های بانکی از این تراکنش ها انجام می شد. به صورت ساتنا و پاجا.

صدری با بیان اینکه چک به عنوان ابزار مالی مورد استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: در گذشته معاملات مالی از طریق چک نیازمند حضور فیزیکی و صدور آن بود. تلاش ما در این سال ها کاهش حضور فیزیکی مشتریان در شعبه برای دریافت خدمات حضوری است. با توجه به این موضوع ضروری است که 97 درصد تراکنش های بانکی به صورت حضوری انجام شود و برای تحقق این امر گسترش خدمات تخصصی در حوزه دیجیتال تراکنش های مالی را امری بدیهی و ضروری می دانیم و به زودی سایر بانک ها نیز به آن ملحق خواهند شد. این کنسرسیوم خواهد پیوست

بیشتر بخوانید  هشدار علاوی درباره وقوع جنگ داخلی در عراق

دیدگاهتان را بنویسید