مشارکت و حمایت همراه اول از رویداد بین‌المللی تغییرات آب‌وهوایی کلیماتون



آنچه دیگران می خوانند:

اولین دوره رویداد بین المللی کلیماتون که یک برنامه بین المللی مبتنی بر پایداری است و مسیری را برای توسعه اقدامات در زمینه مقابله با تغییرات اقلیمی فراهم می کند، توسط شهرداری تهران و با حمایت هماول اول پژوهش و مرکز توسعه.

این رویداد فرصتی برای افراد علاقه مند است تا ایده هایی تولید کنند که به چالش های آب و هوایی محلی می پردازد.

از جمله اهداف «کلیمیتون»، افزایش آگاهی مردم در زمینه مقابله و سازگاری با تغییرات اقلیمی، بر هم زدن وضعیت موجود و بررسی مجدد مکان هایی است که در آن زندگی می کنیم تا آینده ای پایدار برای آنها ایجاد کنیم.

در دوره اول اقلیمی پنج چالش مدیریت مصرف انرژی و توسعه انرژی پاک، کاهش تولید زباله، توسعه ساختمان های سبز، حمل و نقل پایدار و بهبود کیفیت هوا، استفاده بهینه از منابع آب و بازیافت آب، حل مشکلات زیست محیطی شهری با کمک ارتباطات فناوری های پیشنهادی و هوش مصنوعی هستند.

همچنین رویکردهای پیشنهادی برای این رویداد شامل نوآوری، بهبود و توسعه فناوری ها، ارتقای مشارکت اجتماعی و مسئولیت پذیری، نقش زنان و جوانان در مقابله با تغییرات اقلیمی و افزایش تاب آوری شهر در برابر تغییرات اقلیمی است.

در این رویداد همراه اول با ارائه رویکرد «نوآوری، بهبود و توسعه فناوری ها» چالش «حل مشکلات محیط شهری با کمک فناوری های ارتباطی و هوش مصنوعی» را به منظور ارائه راهکارهای ممکن ارائه کرد. ، و در ادامه هدایت این راهکارها، همکاری لازم را نیز با برگزارکنندگان این رویداد انجام داد.

بیشتر بخوانید  گزینه ثبت نام مردان مجرد فعال شد

پژوهشگران می توانند تا 30 دسامبر 1401 درخواست دهند و تا 30 فوریه فرصت دارند ایده های خود را ارسال کنند.

همچنین لازم به ذکر است که رویداد Climateon حضوری در ماه مارس برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان می توانند جهت تکمیل فرم های مربوطه و شرکت در این رویداد به سایت این مسابقه به آدرس climathon-climate.ir مراجعه کنند.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران


دیدگاهتان را بنویسید