کی فکرشو می‌کرد نامزد رونالدو محجبه شود



آنچه دیگران می خوانند:

کریستیانو رونالدو او با باشگاه النصر عربستان قرارداد هنگفتی امضا کرد و رکورد گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کرد. نزدیک به رونالدونامزد وی و سایر اعضای خانواده CR7 به عربستان سعودی سفر کرده و در ریاض اقامت گزیدند، همچنین شایعاتی وجود دارد که عربستان سعودی به دلیل قوانین سختگیرانه، محدودیت هایی را برای گرجستان اعمال می کند و حتی تصاویری از این فرد با حجاب اسلامی منتشر شد و حتی شایعه حجاب او نیز اشاره شد. اما این تصاویر منتشر شده مربوط به رویداد Globe Soccer 2019 در دبی است که جورجینا در آن نامزد کرده است. رونالدو او با تیپی عربی در کنار رونالدو وارد مراسم شد و شایعات مربوط به حجاب او صحت ندارد.

رونالدو

او در 18 بهمن 1373 در شهر جاکا از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی به دنیا آمد و تنها یک خواهر به نام ایوانا دارد. در سال 2019، او فاش کرد که پدر 69 ساله اش، جورج رودریگز، یکی از مصرف کنندگان کوکائین بوده است. قاچاقچی که ده سال را در زندان گذرانده، قد 168 سانتی متر و وزن 54 کیلوگرم دارد. تصاویری از جورجینا رودریگز با حجاب این روزها با رفتن او به عربستان دست به دست شد که در ادامه مشاهده می کنید. در سال 2017 مراسم گلوبوس ساکر در امارات برگزار شد و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس موفق به کسب دو جایزه شد. او که برنده جایزه بهترین گل سال و جایزه بهترین بازیکن سال شد، به همراه نامزد اسپانیایی اش جورجینا رودریگز و پسرش کریستین جونیور در این مراسم شرکت کرد.

بیشتر بخوانید  آیا قیمت آپارتمان در سال 1401 کاهش می یابد؟

رونالدو

نکته جالب این مراسم جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو بود که با روسری در این جشن شرکت کرد و به همین دلیل مورد توجه عکاسان قرار گرفت. جورجینا در پایان مراسم تصاویری از این مراسم را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد و در پیامی به کریستیانو رونالدو نوشت: «همیشه آنچه انجام می‌دهی درو می‌کنی. تبریک می گویم کریستین، عشق من برای این جوایز شایسته.


دیدگاهتان را بنویسید