ایا فردا مدارس اردبیل تعطیل است سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱


آیا فردا سه شنبه 6 دی 1401 مدارس اردبیل تعطیل است؟

فعالیت مدارس استان اردبیل به صورت حضوری روز دوشنبه 5 آذرماه خواهد بود

🔹 روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ اعلام می دارد روز دوشنبه 5 دی ماه 1401 در استان اردبیل فعالیت آموزشی کلیه مدارس طبق برنامه به صورت حضوری برگزار می شود.

اطلاعیه | ساعت کاری ادارات استان اردبیل در 5 آذرماه عادی است

هم استانی های محترم ساعت کاری کلیه دستگاه های اجرایی استان اردبیل فردا دوشنبه 5 آذرماه جاری عادی بوده و هیچ گونه تاخیری در این خصوص وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، از همه هم استانی های محترم درخواست می کند که به مراقبت از صرفه جویی در انرژی ادامه دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل

پیش بینی هوای استان اردبیل در روزهای آینده

🔹 بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، وضعیت جوی استان تا هفته آینده (دوم بهمن ماه) پایدار بوده و سامانه بارشی فعالی در استان نخواهیم داشت.

🔹 طی امروز و فردا در استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد ضعیف از سمت جنوب پیش بینی می شود. البته امروز با توجه به گذر سامانه بارشی از استان های همدان و زنجان، بارش خفیف برف در ارتفاعات جنوبی استان پیش بینی می شود.

آسمان استان از روز سه شنبه اکثرا صاف است و در ساعاتی وزش باد خواهد بود. بنابراین در روزهای آینده بارش برف در برخی جاده ها و ریزش بهمن در ارتفاعات محورهای مرکزی و جنوبی استان محتمل است.

همچنین هوای سرد و یخبندان طی چهار روز آینده در شب ادامه خواهد داشت. اما از پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در اواسط روز (به ویژه در نواحی شمالی استان) دمای هوا نسبتا افزایش می یابد و از شدت سرما در شب اندکی کاهش می یابد./ هواشناسی استان اردبیل

بیشتر بخوانید  تفکیک وزارت راه و شهرسازی؛ تصمیمی شتاب‌زده یا راه‌حلی کارآمد؟

دیدگاهتان را بنویسید