تعطیلی راهکار مناسبی نیست، اما اهم رساندن سوخت به منازل مردم است



آنچه دیگران می خوانند:



گزارش کردن تو خبر: سید ابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه در بازدید از شرکت ملی گاز ضمن حضور در مرکز کنترل شبکه گاز کشور از نزدیک در جریان آخرین وضعیت توزیع گاز در سراسر کشور و اقدامات انجام شده برای اطمینان از پایداری این شبکه

رئیسی سپس در جلسه تخصصی کارگروه تامین سوخت پایدار زمستانی شرکت کرد و از زحمات و تلاش های وزیر نفت و مسئولان شرکت ملی گاز که با توجه به شرایط خاص آب و هوای کشور اقدام به ایجاد یک برنامه ریزی مناسب کرده اند قدردانی کرد. تلاش زیادی برای مدیریت صحیح توزیع گاز

رئیس جمهور مصرف صحیح گاز توسط مردم را مکمل زحمات مسئولان اداره گاز دانست و گفت: اصلاح الگوی مصرف نیازمند فرهنگ سازی است و مسئولیت اصلی در این زمینه بر عهده ملت است. رسانه، رسانه.” اعضا و تریبون ها».

با بیان اینکه در شرایط آب و هوایی خاص با تلاش مسئولان خطوط لوله گاز و البته همکاری متعهدانه مردم تلفات انبوه گاز نداشتیم و فقط در نقاط محدودی متاسفانه گاز قطع شد. اینطور نیست، اما امروز مهم ترین کار رساندن سوخت به خانه های مردم و سپس به واحدهای اقتصادی و اداری است.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت جدی مصرف و برخورد مناسب با مشترکان پرمصرف در بخش های خانگی، تجاری و اداری، افزود: در مورد مشترکان پرمصرف نظارت بر مصرف سازمان های دولتی در اولویت بالاتری قرار دارد.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب ماهی؛ دیدن ماهی در خواب نشانه چیست؟

رئیس جمهور حضور و اقدام به موقع، علاوه بر پیش بینی صحیح و اتخاذ سیاست های پیشگیرانه را از دیگر الزامات مدیریت صحیح دانست و تصریح کرد: موضوع ذخیره سازی گاز و نفت یکی از مهم ترین موضوعات به ویژه در شرایط بحرانی و غیرقابل پیش بینی است. که متاسفانه در مقطعی مورد غفلت قرار گرفت و شرکت انبار منحل شد. پس از پایان شرایط ویژه فعلی، وزارت نفت باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید