قرعه کشی ایران خودرو در روز سه شنبه



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: طرح فروش فوق العاده چهار محصول گروه صنعتی ایران خودرو برای سه گروه از متقاضیان عادی، مادران دارای حداقل دو فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده از هفته گذشته (28 دی ماه) آغاز و قرار بود به مدت سه روز اجرا شود، اما به شرایط این مهلت به دلیل مراحل ثبت نام در دو مرحله تمدید شد.

بر این اساس خریداران تا پایان امشب (4 آذر) فرصت دارند در این طرح فروش ایران خودرو ثبت نام/ثبت نام مجدد کنند.

ابتدا (قبل از تمدید مهلت ثبت نام) مقرر شد قرعه کشی طرح مذکور روز شنبه هفته جاری (24 دی ماه) برگزار شود، اما به دلیل تمدید زمان ثبت نام متقاضیان و قرعه کشی به تعویق افتاد.

حال به شرط فعال بودن دفاتر استان تهران و تعطیل نشدن گروه صنعتی ایران خودرو در دو روز آینده (دوشنبه و سه شنبه) قرعه کشی این طرح برای سه شنبه هفته جاری 6 دی ماه در نظر گرفته شده است که در آن حضور نمایندگان نهاد نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو.

در ادامه ایسنا، از گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت تاکید کرد: فعالیت گروه صنعتی ایران خودرو و سایر نهادهای مرتبط برای احراز هویت ثبت نام کنندگان در روز دوشنبه (فردا) پیش نیاز انجام قرعه کشی روز سه شنبه است. زیرا «یک روز» فرصتی است برای جویا شدن از شرایط ثبت نام کنندگان و بررسی هویت افراد از قبیل بررسی عدم وجود پلاک پلیس فعال، داشتن گواهینامه معتبر و …. برای متقاضیان عادی داشتن حداقل دو فرزند فرزند دوم بعد از 28 آبان 1401 در طرح حمایت از خانواده و جوانان جمعیت و استعلام فرسودگی متقاضیان خودرو خودروی فرسوده الزامی است. طرح جایگزینی .

بیشتر بخوانید  حداقل میزان عیدی و پاداش امسال اعلام شد


دیدگاهتان را بنویسید