تشکیل هیات های ورزشی در قشم مطالبه به‌حق جامعه ورزشی است



حجت الاسلام محمد سعید آخوندی در نشستی که با حضور روسای هیات های ورزشی، مربیان و بانفوذین این جامعه در قشم برگزار شد، هماهنگی فعالیت های ورزشی در جزیره را وظیفه دولت دانست. و گفت: تمامی رشته های ورزشی باید در قالب تیم های به هم پیوسته فعالیت کنند تا در عین حال از حمایت مسئولان برای معرفی ساکنان جزیره با عملکرد خود برخوردار شوند.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران در جشنواره ها و برنامه های نوروزی می تواند چهره ای متفاوت از جزیره را به گردشگران ارائه دهد و در کنار عرصه های فرهنگی و هنری به فضای میزبانان نوروزی 1402 جلوه جدیدی ببخشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کشم در ادامه خواستار برگزاری جلسات مشترک ماهانه شد و افزود: پیشرفت ورزش ایران بعد از انقلاب قابل مقایسه با قبل نیست، به ویژه در حوزه ورزش بانوان و این پیشرفت ها نباید در سایه چندین دولت قابل حل است. حرکت را متوقف کنید.

لازم به ذکر است این نشست با هدف بررسی نظرات کارشناسان ورزشی در خصوص کاستی ها و رفع مشکلات با حضور حجت الاسلام محمد سعید آخوندی معاون سازمان فرهنگی- اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد کشم برگزار می شود. حجت الاسلام سید احمد حسینی رئیس اداره فرهنگ، مسائل اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد کشم و روسای تیم های مختلف ورزشی منطقه آزاد کشم و شهرستان، مربیان و فعالان زمین ورزشی جزیره مراسمی برگزار کردند. عصر روز یکشنبه 27 دی ماه 1401 در دفتر معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد کشم.

بیشتر بخوانید  تغییرات حقوق بازنشستگان کلید خورد

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

دیدگاهتان را بنویسید