جولان مار در هواپیما، مسافران را به وحشت انداخت+ عکس



آنچه دیگران می خوانند:

ظهور ناگهانی یک مار زنده در پرواز خطوط هوایی یونایتد در آمریکا که بیشتر مسافران آن تاجر بودند، سروصدا به پا کرد.

به گفته اداره بندر نیویورک و نیوجرسی، این مار چیزی که معلوم شد یک مار زنگی بی ضرر است، در پرواز 2038 اندکی پس از فرود در فرودگاه بین المللی لیبرتی نیوآرک ظاهر شد.

یکی از مسافران به کانال 12 نیوجرسی محلی گفت که وقتی هواپیما از باند فرودگاه به سمت دروازه بلند شد، مسافران شروع به فریاد زدن کردند و پاهای خود را از روی زمین بلند کردند.

سخنگوی اداره بندر، شریل آن آلبیس، روز سه شنبه در ایمیلی گفت که مقامات کنترل حیوانات فرودگاه و پرسنل پلیس اداره بندر منتظر فرود هواپیما بودند که بلافاصله مار را گرفتند و در طبیعت رها کردند.

وی افزود: این حادثه هیچ مصدومی نداشته و این حادثه تاثیری بر عملکرد فرودگاه نداشته است. هیچ کس حاضر به نحوه ورود مار به این هواپیمای تجاری اشاره نکرد.

مار

اما مطمئناً برخی از مسافران را به یاد فیلم هیجان انگیز Snakes on a Plane در سال 2006 می اندازد، داستانی تخیلی درباره جنایتکارانی که در تلاش برای کشتن یک شاهد یک قتل، ده ها مار سمی را روی یک هواپیمای مسافربری رها می کنند.

این حادثه اولین نمونه واقعی از مار در یک هواپیمای تجاری نبود. در سال 2016، در پرواز Aero Mexico به مکزیکو سیتی، یک مار بزرگ در حال لغزش در داخل کابین مسافران پیدا شد.

بیشتر بخوانید  داریوش طلایی: به دلیل ایران تدریس در دانشگاه سیاتل را کنار گذاشتم

در سال 2013 در حین پرواز از استرالیا به پاپوآ گینه نو یک مار دیده شد که به بال هواپیما چسبیده بود./باشگاه خبرنگاران جوان


دیدگاهتان را بنویسید