یازده درصد محصولات پتروشیمی فروش رفته در بورس کالا متعلق به پتروشیمی تندگویان است



بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از فروش محصولات پتروشیمی در بورس کالا، مشخص شد در یک هفته ارزش کل معاملات محصولات پتروشیمی در این بازار به 31206 میلیارد ریال رسیده که از این میزان 10945 میلیارد ریال مربوط به محصولات است. گروه صنایع پتروشیمی از خلیج فارس. این میزان مربوط به فروش 46 هزار و 324 تن از محصولات این گروه بوده که نسبت به هفته قبل 687 تن افزایش داشته است.

از این میزان مشارکت پتروشیمی شهید تندگویان بیش از سایر واحدهای پتروشیمی بوده است به طوری که بیش از 11 درصد از کل معاملات محصولات پتروشیمی و بیش از 32 درصد معاملات اختصاصی گروه صنایع خلیج فارس مربوط به این پتروشیمی بوده است.

بر اساس این گزارش، طی یک هفته تقاضا برای 18 هزار و 100 تن محصولات پتروشیمی پتروشیمی شهید تندگویان در بازار کالای ایران وجود داشت که این شرکت موفق به تامین 12 هزار و 602 تن از این تقاضا و در نهایت فروش 12 هزار و 98 تن محصولات پتروشیمی شد. ارزش معاملات این حجم از محصولات 3558 میلیارد ریال بوده که 11.4 درصد از کل معاملات محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران در طول یک هفته را شامل می شود.

50 واحد مختلف پتروشیمی در بورس کالای ایران فعال هستند و محصولات خود را به فروش می رسانند که از این تعداد 11 واحد جزو شرکت های گروه صنعت پتروشیمی خلیج فارس هستند. مجتمع های پتروشیمی شهید تندگویان، اروند، بندر امام (ره)، مهر، کارون، آریاساسول، خوزستان، بوعلی، برزویی، ارومیه و شرکت کود شیمیایی اوره لردگان واحدهای فعال گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بورس کالای ایران به ترتیب هستند. از فروش محصولات . .

بیشتر بخوانید  صف‌های کرونایی در داروخانه‌های بوشهر!

حجم کل معاملات هفتگی این گروه در بورس کالای ایران 46324 تن بود.

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید