در این همایش که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان با محوریت «تحول دیجیتال» در صنعت بانکداری و بیمه برگزار شد. ، مقالات دکتر. محسن عسگری، مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان و حامد مصدق، رئیس نظارت بر عملکرد فروش و محسن نظری، کارشناس حساب های پرداختنی شرکت بیمه سامان.
«تحول دیجیتالی در سازمان های بیمه ای بخش دولتی و خصوصی»، «تأثیر ساختار سازمانی بر عملکرد شرکت های بیمه (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان)» و «ارائه مدل دیجیتال مارکتینگ مبتنی بر هوش مصنوعی در امور مالی». خدمات با دسترسی به داده های اساسی” اینها مقالاتی بودند.
در مقاله دکتر محسن اصغری با عنوان «عصر دیجیتال در شرکتهای بیمه» تا «دیجیتالیسازی و قیمتگذاری حق بیمه بر اساس رفتار مشتری»، «تحول دیجیتال و پاسخگویی مشتری»، «تحول دیجیتال و کاربرد آن در فرآیند مطالبات»، بحث در مورد تحول دیجیتال و تحلیل ریسک» و «تحول دیجیتال و آینده صنعت بیمه».
«حمید مصدق» و «محسن نظری» نیز در مقاله «بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه» به موضوعاتی چون «تبلیغات دیجیتال»، «اتوماسیون بازاریابی»، «مدیریت روابط عمومی آنلاین» و «چالش های دیجیتال مارکتینگ» اشاره کردند.
از جمله مواردی که در این کنفرانس به آن اشاره شد، نیاز به استقبال از «تحول دیجیتال» در صنعت بیمه توسط مدیران ارشد شرکتها، نهادهای سیاستگذار و شبکههای فروش و همچنین «توانایی استفاده از بسترهای دیجیتال» است. تجربه شده توسط صنعت بانکداری در صنعت بیمه». نقل قول
روابط عمومی شرکت بیمه سامان