توسعه زیرساخت‌ها در حوزه درمان یک ضرورت است



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر سید وحید حسینی در دیدار با معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت با اشاره به ظرفیت بالای پزشکان و تیم های بهداشتی که همواره با مراجعه زیاد به مراکز درمانی در سطح کشور همراه بوده است. شیراز از استان های جنوبی کشور افزود: این در حالی است که به تازگی طی سالیان گذشته بیمارستان جدیدی به مجموعه درمانی شیراز اضافه نشده است و با توجه به فرسودگی بیمارستان های فعلی، توسعه زیرساخت های درمانی به عنوان یک امر مهم در نظر گرفته شده است. ضرورت

وی استقرار بیش از 2500 تخت بیمارستانی در شیراز را از اولویت های نظام سلامت استان عنوان کرد که توسط مراجع مختلف رصد و رایزنی های متعددی انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهره مندی از امکانات خارجی (مالی) را یکی از راهکارهای دستیابی به این هدف برشمرد و ابراز امیدواری کرد که نتیجه این تلاش ها، امکان توسعه حداکثری خدمات بهداشتی و درمانی فارس در سال جاری باشد. ابعاد کمی و کیفی.

در این جلسه معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت نیز با استناد به منابع مختلف برای تکمیل پروژه های عمرانی در دست اقدام، پیشنهادات خود را برای تسریع در روند ساخت پروژه های ارائه شده در این جلسه ارائه کرد.

بیشتر بخوانید  ثبت وضعیت واکسیناسیون کارمندان در فیش‌ حقوقی/ تردد مسافران از ۹ کشور ممنوع شد

دیدگاهتان را بنویسید