خودنمایی یوسف تیموری در باشگاه مختلط که جنجال برانگیز شد



آنچه دیگران می خوانند:

یوسف تیموری اخیراً حضورش در کنار یک زن بدلباس در یک باشگاه ورزشی سر و صدای زیادی به پا کرده است، او عکس جدیدی از خودش را با شرح زیر به نمایش گذاشت. یوسف تیموری او عکسی غیرمعمول با یک زن در ورزشگاه منتشر کرد. یوسف تیموری او بازیگر تلویزیون و سینمای ایران است. یوسف تیموری او با حضور در یک برنامه خبر طلاق خود را رسمی کرد. یوسف تیموری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته هنر ادامه داد. یوسف تیموری علاقه ای به تیم های باشگاهی ندارد و آرزوی او موفقیت تیم ملی است.

یوسف تیموری

بیوگرافی کوتاه یوسف تیموری و ورود او به دنیای بازیگری

یوسف تیموری وکیف متولد ۱۵ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال سرزمین سبزه آغاز کرد و با ایفای نقش در سریال های طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی هم بازی کرده و در اولین جشنواره جام جم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

او فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته هنر ادامه داد. او در اظهارنظری جالب گفت که اگر بازیگر نمی شد حتما می رفت دروازه بانی. او که در دانشگاه به او بابک می گفتند، عاشق موسیقی است و گیتار زدن را بلد است. یوسف تیموری دارای مدرک ریاضی و فیزیک است، دوره ساخت فیلم انیمیشن را در شرکت کلک خیال در سال 1352 گذراند، او به ژانر اجتماعی در سینما علاقه مند است.

بیشتر بخوانید  گوگل برای حفاظت از کودکان سیاست های جدید اجرا می کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

یوسف تیموری آن روزها در کلاس آقای کاریگانیان نشسته بود، فکر نمی کرد به این همه شهرت و محبوبیت دست پیدا کند، شبانه روز بازی و بازیگری می کرد، نصرالله رادش برای تجربه آن، او را به محمد رحمانیان معرفی کرد.

هوای تازه باز شد و یوسف تیموری اولین حضورش در مقابل دوربین ها را با لبخند تجربه کرد، چهره اش در ذهن ثبت شد، پس از مدت کوتاهی عوام او را به نام فولاد زیر آسمان شهر شناختند.

در کورس نواختن گیتار را یاد گرفتم و در همان زمان خانه ای ساختم که در آن تمام نجاری ها را خودم از ابتدا انجام می دادم که شامل طراحی و ساخت می شد. از کابینت و میز گرفته تا اشیاء دیگر، من هم می‌خواهم کارپالا را در مقطعی انجام دهم، زیرا فکر می‌کنم یک هنرمند باید توانایی یا حداقل آگاهی از هنرهای دیگر داشته باشد.


دیدگاهتان را بنویسید