مدیریت سایپا در مسیر استفاده صحیح از توانمندی ها قرار دارد



آنچه دیگران می خوانند:

منوچهر لاگی در حاشیه همایش مدیریت فناوری و نوآوری درباره برگزاری این همایش علمی گفت: یکی از وظایف مهم در برگزاری این همایش انتخاب صنایع مهم کشور و ایجاد راهی جدید برای بهره گیری از مسائل فناورانه است. .

وی افزود: صنعت خودرو یکی از مهمترین صنایع کشور است که تحولات جدیدی در آن در حال رخ دادن است و در مجمع با مشاهده این تحولات متوجه شدیم که گروه خودروسازی سایپا در حال انجام کارهای خوبی در زمینه تحولات جدید است و برنامه ریزی کرده است. که این ویرایش و برنامه ریزی های انجام شده در حوزه فناوری ادامه دارد و به همین دلیل از مدیرکل سایپا دعوت شد تا در این همایش مسیر پیشرفت را در این گروه خودرویی بیان کند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این کارشناسانی که در این زمینه حکمرانی می کنند در این همایش دعوت شدند و می توانند در ادامه به سایپا برای عبور سریعتر و بهتر از این مسیر کمک کنند و خوشبختانه همکاری خوبی نیز ایجاد شد.

وی با بیان اینکه گروه سایپا در دوره مدیریت جدید عملکرد خوبی داشته است، گفت: سایپا مجموعه ای است که توانایی تولید یک میلیون خودرو را دارد و دارای مدرن ترین مرکز طراحی محصول در ایران و منطقه است اما به مرور زمان این موارد در سال های اخیر از اهمیت کمتری برخوردار شده اند، زیرا تیراژ تولید کاهش یافته و توجه به مرکز تحقیقات کاهش یافته و ظرفیت ها باید بازنگری و برنامه ریزی می شود. خوشبختانه مدیریت سایپا این مسیر را ترسیم کرده است تا بتواند از دارایی های موجود استفاده بهینه کند.

بیشتر بخوانید  ابلاغ جدید بانک مرکزی درباره چک های قدیمی

روگی تصریح کرد: مسیر مشترکی برای همه خودروسازان در نظر گرفته شده تا بتوانند روی پلت فرم های مشترک کار کنند. 5 سکوی داخلی شناسایی شده که 3 سکوی آن در سایپا است که نشان می دهد سایپا در این زمینه جایگاه خوبی دارد.

وی افزود: خودروسازان بر اساس مسیر ترسیم شده باید منابع خود را در کنار سایر خودروسازان استفاده کرده و به اشتراک بگذارند که در این صورت تحولی در کشور ایجاد می شود و امیدواریم در سال آینده این اتفاق مهم رخ دهد. و هم افزایی بین خودروسازان ایجاد بزرگ و کوچک.

همچنین سید سروش قاضی نوری رئیس انجمن مدیریت فناوری و نوآوری به مناسبت برگزاری این همایش علمی گفت: در انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران هر ساله بر اساس تئوری و مفهوم روز، آخرین یافته های علمی در این کنفرانس ارائه می شود و هم افزایی و ایجاد همگرایی بین بخش های مختلف صنعتی و دانش بنیان می باشد.

وی افزود: محوری که امسال بر آن متمرکز شدیم، شکل‌گیری اکوسیستم‌های نوآوری در صنایع مختلف است که ماهیت این اکوسیستم‌ها و شکل‌گیری آن‌ها نیازمند تعامل و هم افزایی است و شکل‌گیری آن به ارتباط بین تولیدکنندگان، دانشگاه‌ها، یعنی دانش بستگی دارد. قسمت های پایه و تنظیمی که می توان آنها را در کنار هم قرار داد و بین آنها تکامل همزمان ایجاد کرد.

قاضی نوری با بیان اینکه محوریت این همایش بر روی صنایع مختلف از جمله خودروسازی است، اظهار داشت: با توجه به تحولات خوبی که در کشور در حال وقوع است و همچنین شرکت های دانش بنیان و شرکت های نوآور، امیدواریم این صنعت بتواند به ظرفیت های بالای خود دست یابد. ، برای عرضه و افتخار، و قطعا با شکل دادن به اکوسیستم های نوآورانه، صنعت خودرو به آن جایگاه ارزشمند خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  مهمانان مراسم تحلیف رییس جمهور نهم چه کسانی هستند؟

/ منبع: Saipanevs


دیدگاهتان را بنویسید