کاهش وزن 8 کیلیویی در 1 هفته



آنچه دیگران می خوانند:

متاسفانه در زندگی امروزی بسیاری از افراد با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند و همیشه به دنبال راه های سریع برای کاهش وزن هستند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند، بلکه باعث بروز بیماری های مختلفی نیز می شوند.

بهترین راه برای کاهش وزن و رهایی از چاقی، داشتن یک رژیم غذایی کم کالری همراه با یک برنامه ورزشی منظم است، اما گاهی اوقات ما به دنبال راهی سریع برای کاهش وزن هستیم تا بتوانیم حداکثر وزن را برای شرکت در یک برنامه کاهش دهیم. عروسی یا مهمانی البته بهتر است بعد از این رژیم های لاغری سریع از رژیم غذایی صحیح در کنار ورزش و پیاده روی استفاده کنید تا وزن خود را تثبیت کنید زیرا روش های سریع کاهش وزن معمولا نتیجه ثابتی ندارد. به این بخش تناسب اندام خیس بپیوندید تا بتوانید در یک هفته 8 پوند وزن کم کنید و در مهمانی خاص خود بدرخشید.

با این روش ها می توانید در یک هفته 8 کیلوگرم وزن کم کنید

اگر می خواهید به سرعت لاغر شوید و هفته آینده به مهمانی می روید که لباس هایتان خیلی کوچک است، این رژیم به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن تا 8 کیلوگرم وزن کم کنید البته به شرطی که وزن مطلوبی داشته باشید. با دنبال کردن برنامه زیر آن را کاهش خواهید داد. در این رژیم به این نکته توجه داشته باشید که میزان تغییر وزن برای افراد مختلف می تواند کاملا متفاوت باشد، اما شکی نیست که وزن کم خواهید کرد.

یکی از سریع ترین راه های سالم و طبیعی برای کاهش وزن که برای همه گروه های سنی قابل استفاده است، رژیم جنرال موتورز (GM) است. این رژیم را می توانید دو هفته متوالی ادامه دهید اما نباید این رژیم را بیشتر از دو هفته ادامه دهید. اگر می خواهید این رژیم را بیش از دو هفته ادامه دهید، باید بین دو هفته رژیم، دو هفته استراحت کنید، اما در این هفته نباید غذاهای پرکالری مصرف کنید.

بیشتر بخوانید  مقصد جدید مستاجران تهرانی

وقتی این برنامه غذایی را دنبال می کنید، به هیچ وجه نباید به خود فشار بیاورید. همچنین باید به اندازه کافی بخوابید و طبق برنامه غذایی غذا بخورید و کمتر از آن غذا نخورید و از گرسنگی نکشید.

مهم ترین نکته این رژیم این است که قبل از پایان هفته خود را وزن نکنید، زیرا وزن زیاد شما را از رژیم منصرف می کند و آن را رها می کند.

مراحل کاهش وزن در هفت روز

اولین روز

اولین روز رژیم مهم ترین روزی است که باید فقط میوه و آب مصرف کنید و از سایر غذاها پرهیز کنید. در این رژیم حدود 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. بهترین میوه ها برای این رژیم سیب، هندوانه، خربزه و موز هستند. هر زمان که احساس گرسنگی کردید می توانید میوه و آب مصرف کنید.

روزی دیگر

در روز دوم رژیم که به سبزیجات اختصاص دارد باید از سبزیجات خام، آب پز و پخته اما بدون اضافه کردن روغن مانند لوبیا، هویج، کلم بروکلی، خیار، کدو تنبل، کاهو و کلم استفاده کنید و می توانید اینها را با هم ترکیب کنید. سبزیجات و برای خود سالاد درست کنید، اما روی آن سس نزنید، فقط آن را با مقداری سرکه سیب و آب لیمو میل کنید. در این روز نیز مانند روز اول 8 تا 10 لیوان آب بنوشید و در صورت احساس ادرار زیاد نگران نباشید.

در این روز رژیمی حتی می توانید سیب زمینی آب پز میل کنید اما بهتر است آن را در وعده صبحانه میل کنید تا کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد.

بیشتر بخوانید  قیمت کاه برابر است با قیمت گندم در خراسان شمالی

در روز دوم برنامه غذایی، سالاد سبزیجات بخورید

روز سوم

در روز سوم رژیم، مجاز به خوردن انواع میوه ها و سبزیجات به جز موز و سیب زمینی هستید. امروزه در کنار مصرف سبزیجات و میوه جات، باید 8 تا 10 لیوان آب بنوشید. در روز سوم رژیم از میوه برای صبحانه و سبزیجات به شکل سوپ یا سالاد برای ناهار و دوباره میوه برای میان وعده و سبزیجات برای شام استفاده کنید. ترتیب استفاده از میوه ها و سبزیجات یا ترکیب آنها به ذائقه شما بستگی دارد.

روز چهارم

در روز چهارم رژیم جنرال موتورز، مجاز به خوردن 8 تا 10 عدد موز با سه لیوان شیر هستید و غیر از این دو، هیچ چیز دیگری نخورید. شاید فکر کنید با این سهمیه شیر و موز ممکن است گرسنه شوید، اما باید بدانید که اگر سهمیه شیر و موز خود را به درستی برای کل روز تقسیم کنید، احساس گرسنگی نخواهید کرد.

به یاد داشته باشید که در این روز و همچنین روزهای دیگر، 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. در این روز می توانید سه لیوان شیر برای صبحانه، ناهار و شام بنوشید تا در تمام طول روز با موز سیر بمانید.

در روز چهارم می توانید فقط موز و شیر بخورید

روز پنجم

روز پنجم برای شما یک روز رویایی است زیرا در این روز باید یک فنجان برنج بدون روغن و 250 گرم گوشت سفید یا قرمز بدون چربی بخورید! در روز پنجم نیمه راه هستید و می توانید از سبزیجات و میوه جات استفاده کنید. امروز مجاز به خوردن سوپ سبزیجات بدون روغن از جمله کدو تنبل، کلم، هویج و کلم بروکلی هستید و همچنین می توانید سیب، پرتقال و گریپ فروت بخورید. در این روز باید 6 تا 7 گوجه فرنگی بخورید تا اسید اوریک در بدن افزایش یابد و نوشیدن حداقل 10 تا 12 لیوان آب در این روز را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید  فقط می‌توانیم بر ۳ هزار خانه خالی مالیات ببندیم

روز ششم

آیا تاکنون در رژیم غذایی خود موفق بوده اید؟ اگر اینطور است، باید بدانید که تا امروز عملکرد سیستم گوارش شما بهبود یافته و متابولیسم بدن شما افزایش یافته است. امروزه خوردن یک فنجان برنج برای ناهار و سبزیجات خام یا پخته در بقیه روز مجاز است، همچنین باید در این روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. در روز ششم مجاز به مصرف 250 گرم گوشت سفید یا قرمز بدون چربی هستید.

افزایش متابولیسم در بدن در روز ششم

روز هفتم

امروز آخرین روز این رژیم و روز سنجش خود و دیدن نتیجه با چشمان خود است. در این روز شما مجاز هستید برنامه غذایی روز ششم را با یک لیوان آب میوه طبیعی تهیه شده در منزل مصرف کنید.

نوشیدن 10 تا 12 لیوان آب در روز آخر رژیم را مانند روزهای قبل فراموش نکنید. در روز آخر این رژیم علاوه بر کاهش وزن، خواهید دید که پوست شما نیز درخشان می شود، در پایان روز هفتم این رژیم مجاز به وزن گیری هستید. پس از این رژیم، پرخوری را کنار بگذارید و نتیجه تلاش خود را در روزهای بعد از دست ندهید.

نکته 1: برای کاهش وزن بیشتر از این رژیم بهتر است 45 دقیقه در روز پیاده روی کنید.

نکته 2: نوشیدن چای سبز و قهوه بدون شیر و شکر در تمام روزهای این رژیم مجاز است.


دیدگاهتان را بنویسید