ماجرای جالب ازدواج فریبا نادری و همسر پولدارش



آنچه دیگران می خوانند:

فریبا نادری او بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. فریبا نادری در سریال ستایش یکی از ماندگارترین نقش های سال های اخیر او در دنیای بازیگری است. فریبا نادری فریبا نادری بازیگر سرشناس ایرانی که با سریال ستایش به شهرت رسید در سریال های زیادی بازی کرد و پس از درگذشت همسر اولش مسعود رسام سال ها مجرد ماند و پس از آن با همسر دومش آشنا شد و ازدواج کرد. فریبا نادری که یکی از ماندگارترین نقش هایش مربوط به سریال ستایش است، یکی از هنرمندانی است که ازدواجش به یکی از خبرسازترین ازدواج ها تبدیل شده است. بازیگر سریال سرنوشت برای اولین بار با مهران مدیری مجری برنامه درباره نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش صحبت کرد.

فریبا نادری

فریبا نادری و همسرش چگونه آشنا شدند؟

بازیگر نقش پری سیما از طریق سام درخشانی با شیطنت ها و شوخی های خاص خود درباره همسرش و نحوه آشنایی با او توضیح داد. وی در پاسخ به سوال مهران مدیری (ازدواج کردی؟ چی شد؟) گفت:

مهم نبود همدیگه رو دیدیم چون من و برادرم با سام درخشانی همسایه بودیم و سام درخشانی گفت بیا ببینیم و… خلاصه بعد از ماه ها همدیگرو دیدیم و اولی که همو دیدیم گفتن ببین ، من قصد ازدواج ندارم، خیلی خوشم آمد و گفتم من هم هستم، اما واقعا قصد ازدواج داشتم.

بیشتر بخوانید  پنج روستای حمیدی با مشکل تأمین آب روبرو هستند

و دیگه نگرفت…اینطور نیست که نمیخواست بگیره،اما الان میگفت…تا اینکه گذاشتم اشک وجوانی و…حتی نمیدونست که من بازیگر بود، شاید اگر می دانست زودتر آن را می گرفت، خیلی اصرار داشت. این را نگیرید و بگویید من با ازدواجم مشکل دارم.

الان خودش میگه کاش زودتر میگرفتم میدونستم همیشه با شیطنت بهش میگفتم وقتی بگیری بهم میگی و الان میفهمه…خیلی ازش راضیم و دوستش داشتم.

فریبا نادری

مختصری از فریبا نادر بازیگر پری سیما در مداحی

فریبا نادری بازیگر محبوب سریال های تلویزیونی متولد 3 فروردین 1363 است که از سال 1382 وارد عرصه بازیگری شده است. فریبا نادری و مسعود رسام در سال 1364 با یکدیگر ازدواج کردند اما زندگی مشترک آنها چند سال بیشتر طول نکشید و مسعود رسام پس از تحمل چندین سال بیماری در سال 1367 دار فانی را وداع گفت.

فریبا نادری پس از درگذشت مسعود رسام اعلام کرد که هرگز با افراد این فیلم ازدواج نخواهد کرد. 8 سال پس از درگذشت مسعود رسام، او با مهرداد طباطبایی، فعال صنایع غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای دومین بار زندگی مشترک را آغاز کرد. فریبا نادری یک سال پس از ازدواج در سال 1375 مادر شد و اکنون صاحب یک دختر به نام ایارا شده است.

فریبا نادری

زندگی عاشقانه فریبا نادری و مسعود رسام

بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان احساس کردم که او حس خاصی به من دارد. مسعود عاشق من شد و روزی چنین گفت. من هم در مقابل عاشق شدم؛ یعنی او مرا هم عاشق کرد. بعد از ملاقات تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم. شاید خیلی ها فکر کنند که وقتی به این ازدواج رضایت دادم از بیماری او اطلاعی نداشتم، اما اینطور نبود. از سال 1983 می دانستم که مسعود سرطان دارد. وقتی در سال 1985 با من ازدواج کرد، پزشکان گفتند که سرطان در کمتر از 6 ماه کار خود را می کند، اما معجزه عشق، امید و همراهی باعث شد تا او تا سال 1988 با سرطان مبارزه کند.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

بسیاری از افراد در مواقعی مانند این فرد را قضاوت می کنند. ممکن است فکر کنند به خاطر ثروت مسعود رسام با مردی که 27 سال از من بزرگتر است ازدواج کردم. کسانی که مسعود رسام را از نزدیک می شناسند، وضعیت زندگی او را می دانند و می دانند که او ثروتمند نبود. ازدواج با مسعود آنقدر عاشقانه و مهم بود که با وجود مخالفت خانواده ام این کار را انجام دادم.


دیدگاهتان را بنویسید