افرادی که تاکنون سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند



آنچه دیگران می خوانند:

حسین قاسمی افزود: شرکت سپرده گذاری مرکزی وجوه سود سهام عدالت را از طریق شبکه بانکی به حساب سهامداران واریز می کند و در صورت بروز مشکل در حساب های شبایی اشخاص حقیقی، مبلغ واریز شده عودت داده می شود و تا زمان اصلاح حساب مذکور، هیچ کنترلی روی آن وجود نخواهد داشت و سپرده موفقیت آمیز آن در دست ما نیست. این شرکت در چند مرحله سود را به حساب افرادی که موفق به برنده شدن نشده بودند واریز کرد، اما برخی از آنها برگردانده شد و واریز نشد.

وی افزود: برای این منظور سهامدارانی که در دو سال گذشته موفق به دریافت سود سهام نشده اند باید نسبت به اصلاح شماره های شعبان باطل خود اقدام کنند.

چشمی ادامه داد: شماره شباج نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضایی)، ارزی و بلندمدت از مهمترین دلایل واریز نشدن سود به حساب گروه سهامداران محترم سهام عدالت است.

وی بیان کرد: در رابطه با اطلاع رسانی دلایل عدم واریز سود به حساب تک تک سهامداران، بانک های تجاری پس از طی مراحل واریز سود، گزارش یکسانی را برای شرکت ما ارسال نمی کنند و به همین دلیل کار برای شرکت با مشکل مواجه خواهد شد. سهامداران پاسخگو باشند، اما با این وجود همکاران مرکز تماس سپرده گذاری مرکزی در راستای تجمیع گزارشات و ارائه حداکثر راهنمایی در پاسخگویی به این عزیزان تلاش کردند.

پرداخت سود سهام شرکت سپرده گذاری مرکزی اضافه کرد: به طور کلی پرداخت سود سرمایه به واریز سود شرکت بستگی دارد، اما برای افرادی که در دوره های قبل سودی پرداخت نشده اند، با اصلاح مشکلات حساب های بانکی که در تاریخ ثبت شده است، فرصت باقی است. لیست سپرده های جدید

بیشتر بخوانید  حقوق کارگران افزایش یافته است

به گفته وی، مرکز تماس سپرده گذاری مرکزی با شماره 1569 آماده پاسخگویی به کاربران است.


دیدگاهتان را بنویسید