دستور وزیر ارتباطات، با مقصرین ارسال پیام هشدار زلزله برخورد می شود



آنچه دیگران می خوانند:

در پی ارسال «پیام هشدار زلزله» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور رسیدگی به موضوع و برخورد با عوامل احتمالی را صادر کرد.

ایسنا: پس از خطای انسانی معاونت تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول در فعال سازی سامانه هشدار و ارسال «پیام هشدار زلزله» به تعدادی از مشترکان این اپراتور در شهر تهران و ایجاد نگرانی برخی هموطنان، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات دستور رسیدگی به این موضوع و برخورد با مقصران احتمالی را صادر کرد.

برخی از مشترکان همراه اول تهران حوالی ظهر امروز با تلفن همراه خود پیامی مبنی بر وقوع زلزله و خروج سریع از منازل و محل کار ارسال کردند که به دلیل اشتباه انجام شده موجب نگرانی برخی از هموطنان عزیز شد. معاونت تحقیق و توسعه شرکت همراه اول طی آزمون «سیستم هشدار».

پس از انتشار این خبر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه ای هک شبکه تلفن همراه در کشور را تکذیب کرد. بر این اساس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هرگونه هک شبکه تلفن همراه در کشور را تکذیب کرد و افزود: وضعیت شبکه تلفن همراه در کشور به طور مستمر توسط مراکز نظارت امنیتی اپراتورها و وزارت ارتباطات رصد می شود. که هیچ مدرکی دال بر هک شدن این شبکه وجود ندارد و ادعاها در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید  حرفه هاشم که باعث شد مورد حمله پرسپولیسی ها قرار گیرد


دیدگاهتان را بنویسید