دستگاه‌های مربوطه برای کاهش تصادفات جاده ای تلاش کنند



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز محمدهادی ایمانیه در اولین جلسه ستاد تسهیلات گردشگری استان در شیراز بر لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: معاون عمرانی استانداری، معاون گردشگری استانداری شیراز. شهرداری و ادارات کل راه و شهرسازی و اداره سفر به وظایف خود در این زمینه اقدام کنند.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز سال 1402 گفت: باید با حفظ حرمت ماه مبارک برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی تدابیر لازم و ویژه اتخاذ شود.

وی یادآور شد: با هماهنگی و همکاری مناسب مسئولان استانی، فارس رتبه برتر تسهیلات گردشگری در نوروز 1401 را کسب کرد.

وی ادامه داد: تلاش، هماهنگی و هم افزایی برای حفظ جایگاه استان و ارتقای خدمات رسانی به مسافران باید اولویت اصلی ستاد تسهیلات باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش ترافیک جاده ای در ایام نوروز، تصادفات و فوتی ها افزایش می یابد، گفت: اداره راه و پلیس راهور باید تدابیری اتخاذ کنند تا تصادفات و خسارات به حداقل برسد.

وی افزود: اداره راه استان تلاش خوبی برای ترمیم نقاط حادثه خیز داشته است و سایر نقاط باقی مانده نیز باید شناسایی و اولویت بندی شوند.

استاندار فارس تصریح کرد: استفاده از برخی نمازخانه های جاده ای نیازمند بهسازی و نوسازی است که باید در زمان باقی مانده تکمیل شود.

بیشتر بخوانید  قیمت ساینا صفر به ۲۴۸ میلیون تومان رسید! + جدول کارخانه و بازار

ایمانیه گفت: باید زمان مشخصی برای بررسی نواقص و مشکلات سکونتگاه های جاده و ساماندهی و رفع نواقص موجود در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: مسئولان باید با قرار دادن تابلوهای راهنما و اعلام شماره های اضطراری به مسافران از تمامی تمهیدات و امکانات برای جلوگیری از سرگردانی مسافران و همچنین استفاده از ظرفیت های فناوری و دانش بنیان به صورت ویژه در حوزه ساماندهی استفاده کنند. این مشکل.

وی افزود: برخی از محلات و شهرهای استان دروازه ورود به سایر مراکز تفریحی و گردشگری هستند و شهرداران این مناطق باید در فرصت باقی مانده تا آغاز سفر نوروزی فضای این مکان ها را زیبا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید