هشدار هواشناسی، پایتخت برفی می‌شود؟



آنچه دیگران می خوانند:

پس از نفوذ سامانه بارشی به کشور و تاثیر آن بر استان تهران، مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، درباره اثرات این سامانه بارشی در تهران، اظهار کرد: در هفته جاری به ویژه در اواسط هفته افت افت داشته است. دمای هوا پیش بینی می شود که در اواسط هفته تندتر خواهد بود و از روز دوشنبه به ویژه سه شنبه و چهارشنبه (24 و 15 و 26 آذر) و تهران دمای زیر صفر خواهد داشت.

وی ادامه داد: این کاهش دما بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد خواهد بود و به طور متوسط ​​در سراسر استان این اتفاق خواهد افتاد اما در ارتفاعات بیشتر است.

به گفته غلامی، روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط استان تهران به ویژه در نواحی غربی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان تهران، طی امروز (22 آذرماه) در تهران و به ویژه روز دوشنبه در ارتفاعات و نواحی شمالی پایتخت مانند طیریش، والنجک و… یعنی کوهپایه ها بارش باران خواهد بود. . مناطق به صورت برف و پایین دست جنوب شهر و قسمت میانی به صورت باران است.

غلامی در پایان برای جلوگیری از خسارات و خسارات ناشی از این وضعیت جوی توصیه کرد: در این شرایط جوی در مسافرت های خارج از شهر احتیاط کنید، هنگام سفر وسایل زمستانی به همراه داشته باشید، لایروبی کانال ها، در فعالیت های کوهنوردی احتیاط کنید و از ارتفاعات پرهیز کنید.وی توصیه می کند احتیاط شود. هنگام عبور از مرزهای رودخانه ها، مدیریت توزیع انرژی در مناطق شمالی استان، آماده سازی راه ها به ویژه در گردنه های برفگیر و آماده سازی سازمان های ذیصلاح.

بیشتر بخوانید  ایران خودرو به مشتریان و متقاضیان خودرو در مورد روش های تقلبی هشدار می دهد


دیدگاهتان را بنویسید