تهران بارانی و مه آلود می شود



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: آخرین پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی کشور حاکی از آن است که در روزهای شنبه و یکشنبه (21 و 23 آذرماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز و بخش هایی از شمال غرب و شمال غرب کشور بارش باران خواهد بود. شمال شرق کشور و بیشترین میزان بارندگی در این 2 روز برای استان های ساحلی دریای خزر است.

در روز دوشنبه (23 آذر) بارش ها در سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (25 و 26 آذر) در مناطقی از گیلان، اردبیل و شمال استان ادامه دارد. آذربایجان شرقی.

از اواخر هفته با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب در مناطقی از خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر و شمال غرب فارس افزایش ابر، بارش باران. در برخی نقاط رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید گذرا پیش بینی می شود.

روز دوشنبه علاوه بر مناطق مذکور در بخش‌هایی از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، اصفهان و کرمان نیز چنین شرایطی پیش‌بینی می‌شود.

این سامانه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تشدید شده و در جنوب غرب، غرب، مناطق جنوب، مرکز و شرق کشور به کار خود ادامه می دهد. بیشترین بارش در این دو روز در ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی خواهد بود.

بیشتر بخوانید  نیمار در تهران شاخ درآورد!!

از شنبه تا سه شنبه بارش در ارتفاعات البرز و مناطق مرتفع و سردسیر به صورت برف است و در روز یکشنبه تا سه شنبه دما در شمال کشور از 4 تا 8 درجه کاهش می یابد. و دامنه های جنوبی البرز.

شنبه خلیج فارس است و دریای خزر تا 5 روز آینده مواج خواهد بود.

وضعیت آب و هوای تهران در 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (23 آذرماه) ابری و در برخی ساعات مه آلود همراه با بارش باران و وزش باد با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (23 آذر) ابری و مه آلود همراه با مقداری باران و باد با حداقل دما 5 و حداکثر دما 7 درجه سانتیگراد است.


دیدگاهتان را بنویسید