پرداخت وام 10 میلیون تومانی برای همه مردم



آنچه دیگران می خوانند:

وام فوری در این بانک ها پرداخت ها حدود شش ماه پس از تایید انجام می شود وام فوری 200 میلیون تومان مسکن روستایی با سود 5 درصد در شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور به تصویب می رسد. اما از آن زمان تاکنون سازمان برنامه و بودجه تضمینی برای پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا سقف 18 درصد نداده است. در واقع این سازمان باید تضمین کند که 13 درصد سود این وام توسط دولت پرداخت شود وام فوری علاقه خوبی داره وام فوری شرایط خاصی دارد. وام فوری از اقساط بلند مدت سود می برد. جزئیات پرداخت جدید وام فوری خواندن

پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تسهیلات صنایع دستی تا سقف 10 میلیون تومان به کارکنان دولت داده می شود.

وی افزود: مبلغ تسهیلات در فاز اول 320 میلیارد تومان با نرخ 12 درصد و از طریق کارت اعتباری تا سقف 10 میلیون تومان و حداقل مبلغ درخواستی 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

محمودیان گفت: این طرح در مرحله اول برای تمامی کارکنان و نهادهای وزارتخانه های دولتی اجرا می شود و پس از بهار سال 1401 به تدریج عمومی می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: متقاضیان مجاز به خرید از فروشگاه های تخصصی و بازارهای اینترنتی با استفاده از کارت اعتباری (مگا کارت) هستند. بازپرداخت این تسهیلات با یک ماه تنفس و در اقساط 12 ماهه از حقوق ماهیانه آنان کسر می شود.

سه طرح بانک ملی برای متقاضیان دریافت وام اضطراری

بیشتر بخوانید  مهدی پور: مشکلات غیرقابل تحمل بود / برخی از قراردادها امشب باید پرداخت شود

متقاضیان دریافت وام مسکن از بانک ملی ایران ابتدا باید حساب سپرده سرمایه گذاری ویژه با گواهی مسکن افتتاح کنند. این حساب علاوه بر سود کوتاه مدت برای سپرده گذاران، شامل سه طرح است که متقاضیان باید در قالب یکی از این سه طرح حساب خود را افتتاح کنند.

در طرح اول وام مسکن بانک ملی، متقاضی باید حداقل 16 میلیون تومان در این بانک سپرده گذاری کند و آن سپرده را حداقل به مدت یک ماه در بانک نگه دارد.

لازم به ذکر است که این سپرده سود 10 درصدی را برای سپرده گذار تضمین می کند. ضمناً با حداقل سپرده 18 میلیون و 200 هزار تومانی، ماهانه تاییدیه حق تقدم ساختمان های مسکونی دریافت می کنند.

طرح دوم بانک ملی نیز مانند طرح اول نیازمند سپرده 16 میلیون تومانی است. با این تفاوت که این سپرده به جای یک ماه باید سه ماه در بانک بماند. اگر میانگین ماهانه این سپرده روزانه بالای 16 میلیون تومان باشد به سپرده گذار اوراق تعلق می گیرد.

سود سپرده در این طرح 12 درصد است. البته 10 درصد این سود در پایان هر ماه به حساب سپرده گذار واریز می شود و دو درصد مابقی در پایان هر سه ماه به سپرده گذار تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است این دو درصد به شرطی واریز می شود که برای این سه ماه 22 میلیون و 300 هزار تومان کمتر نباشد.

طرح سوم بانک ملی فرصت بیشتری به مشتریان می دهد و می توانند حداقل پنج هزار تومان در این طرح سپرده گذاری کنند. اما تعهد بانک ملی در این طرح تنها بازپرداخت 10 درصد سود سپرده است و تخصیص اوراق براساس تعیین اولویت امتیاز و منابع هر شعبه است.

بیشتر بخوانید  ارتباطات از سرگیری ارسال بالون های آتش زا به فلسطین اشغالی

لازم به ذکر است در این طرح ها امکان افتتاح چندین سپرده به صورت همزمان وجود دارد.

نرخ سود وام مسکن بانک ملی 17.5 درصد و مدت بازپرداخت آن 12 سال است. سقف پرداخت این وام در تهران برای افراد 60 میلیون تومان و برای زوجین 100 میلیون تومان است.

در شهرهای بالای 200 هزار نفر برای افراد 50 میلیون تومان و زوجین 80 میلیون تومان و همچنین برای افراد 40 میلیون تومان و در شهرهای کوچک 60 میلیون تومان برای زوجین.

مشاور ارشد قرارگاه مرکزی آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری خلق چین با اعلام آخرین وضعیت اعطای وام اشتغال به سربازان ماهر گفت: در راستای خوشایندتر شدن خدمت سربازی و با نظارت سربازان در در اردوگاه آموزشی مقرر شد 150 میلیون تومان وام اشتغال و 4 میلیارد تومان به سربازان واجد شرایط پرداخت شود.

سردار موسی کمالی با بیان اینکه برای کلیه سربازانی که متقاضی دریافت وام هستند، باید در پایان خدمت در سال 1396 یا سال های بعد تا چند ماه آینده دفترچه گذرنامه دریافت کنند، گفت: کسانی که دارای یکی از سه شرط زیر هستند. می تواند اعمال شود. برای این وام

کمالی درباره این سه شرط نیز گفت: یکی از شرایط داشتن مدرک مهارت است و فرقی نمی کند که سرباز این مدرک را قبل از خدمت، حین خدمت یا بعد از خدمت دریافت کرده باشد. شرط دوم داشتن مدرک لیسانس یا بالاتر و شرط سوم این است که هنرستان، آکادمی یا مدرسه علمی کاربردی را گذرانده باشید.

وی بار دیگر تاکید کرد که اگر فردی دارای کارت رسمی از سال 1396 یا پس از آن در چند ماه آینده باشد و یکی از سه شرط اعلام شده را داشته باشد می تواند برای دریافت وام اقدام کند.

بیشتر بخوانید  درخواست سازمان بهداشت جهانی برای تعلیق مرحله سوم واکسیناسیون در کشورهای ثروتمند- اخبار اروپا - اخبار بین الملل تسنیم

افرادی که قصد دریافت وام کرز الحسنه را دارند می توانند به سایت بانک رسالت مراجعه کرده و از مزایای جدید آن بهره مند شوند. مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.

وام بانک رسالت در واقع یک وام بدون بهره است که فقط 2 درصد کارمزد دریافت می کند. این وام بر اساس مدت سپرده شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت می باشد. افرادی که می خواهند وام 200 میلیونی بانک رسالت بگیرند باید سپرده وام داشته باشند. افراد می توانند برای این تسهیلات اقدام کنند، باید سه ماه از سپرده آنها گذشته باشد. افراد برای دریافت این تخفیف نیاز به ضامن رسمی دارند، حداکثر مدت بازپرداخت نیز با توجه به میانگین حساب مشخص می شود اما حداکثر به 60 ماه می رسد.

با احتساب مبلغ وام، سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 3 میلیون و 636 هزار و 364 تومان است. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان و کل مبلغ وام و سود 224 میلیون تومان خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید