عکس خانوادگی بیرانوند در استخر روباز



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد با نام اصلی محمدرضا است که با شناسنامه برادرش فوتبالیست ایرانی به فوتبال معرفی شد. علیرضا بیرانوند که به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآ ویستا و تیم ملی ایران به عنوان دروازه بان بازی می کند. مدیر برنامه علیرضا بیرانوند مهدی خلفی و سجاد خلفی هستند. تست هوش علیرضا بیرانوند در برنامه عصر آهنگ این برنامه را منفجر کرد.

تصویری جالب و دیدنی از علیرز بیرانوند دروازه بان سرشناس تیم ملی در عمان به همراه خانواده اش در استخر منتشر شد.

علیرضا بیرانوند

نام: علیرضا

نام خانوادگی: بیرانوند

متولد: 9 شهریور 1370

باشگاه: رویال آنتورپ، بلژیک

شماره تیشرت: 1

پست: دروازه بان

پای تخصصی: راست

محل تولد: خرم آباد

زندگی شخصی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند (زاده 30 شهریور 1371، سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. بیرانوند برای اولین بار با تیم پرسپولیس قهرمان لیگ شد.

آغاز زندگی علیرضا بیرانوند

وضعیت مالی بسیار بدی داشت و به همین دلیل پدرش اجازه ازدواج به او نداد. او نان بربر را در روستای خود می فروخت.

پس از مدتی بدون اجازه خانواده و بدون اطلاع آنها به تهران آمد. وارد اتوبوس شد و با حسین فیض (سرمربی تیم وحدت) آشنا شد. حسین برای تست تیم وحدت از او 200 هزار تومان درخواست کرد. او گفت پولی ندارد و از بیرانوند مجانی تست گرفته است. او در آن آزمون درخشید و دروازه بان آن تیم شد.

بیشتر بخوانید  پاپ فرانسیس خواستار از سرگیری مذاکرات هسته‌ای شد

می گوید: آن تیم خوابگاه نداشت و یک ماه تمام در میدان آزادی می خوابید. بعد از یک ماه به یک پیتزافروشی رفت و در آنجا جای اقامت به او دادند، اما در عوض باید از ساعت 5 تا 10 صبح برای آنها ظرف می شست.

وی همچنین گفت: یک شب ساعت 01:30 مربی ما به رستوران آمد. نمی خواستم او مرا ببیند. اما او به طور اتفاقی من را دید و گریه کرد و گفت چرا به من در مورد کار چیزی نگفتی؟ بعد از آن رفتم کارواش، یک روز علی دایی به کارواش آمد و نخواست ماشینش را بشویم. بعد رفتم شهرداری و مترو را جارو کردم. در تمام این مدت مادر و پدر علیرضا از او خبری نداشتند.

علیرضا بیرانوند

عملکرد باشگاهی علیرضا بیرانوند

بیرانوند از سال 1390 با نفت تهران شروع به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی مقابل داماس در 3 نوامبر 2010 انجام داد. نفت در پایان لیگ برتر به مقام سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه راهی لیگ قهرمانان آسیا شد. بیرانوند در 12 فروردین 1393 قرارداد خود را با نفتا تا سال 1394 تمدید کرد.

علیرضا بیرانوند در فصل 95-1394 با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. در 7 اردیبهشت 1395 قراردادی دو ساله با پرسپولیس امضا کرد و کمی بعد این قرارداد را به پنج سال یعنی تا سال 1400 تمدید کرد.

وی پس از پیوستن به پرسپولیس (نایب قهرمان لیگ برتر ایران 1393-1393) با کلین شیت بالا و بازی خوب توانست با تیم فوتبال پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران دست یابد. بهترین دروازه بان (لیگ شانزدهم)، کمترین گل خورده، بیشترین گل زده، رکورددار بیشترین برد و کمترین باخت نیز از دستاوردها و رکوردهای او در این مسابقات است.

بیشتر بخوانید  این کالاها دیگر ارز ۲۸.۵ هزاری نمی گیرند+ لیست کامل

بیرانوند می توانست با پرسپولیس در لیگ هفدهم قهرمان شود. این اتفاق برای سومین سال رخ داد و بیرانوند در هر سه سال سهم زیادی در قهرمانی باشگاهش داشت تا اینکه در پایان فصل در سال چهارم به دلیل شیوع ویروس کرونا و محرومیت اجباری 4 ماهه فوتبال از پرسپولیس جدا شد. بعد از شروع فصل تورنمنت به بلژیک و بازی برای باشگاه فوتبال رویال آنتورپ. با این حال او برای چهارمین سال پیاپی در جام قهرمانی پرسپولیس هم به میدان رفت.

رکورد گینس علیرضا بیرانوند

باشگاه بوآویستا پرتغال امروز اعلام کرد که نام علیرضا بیرانوندا به عنوان طولانی ترین پرتاب هندبال در یک مسابقه رسمی فوتبال رسماً در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

بوآویستا دروازه بان ایران برای پرتاب دست 61 متر و 66 سانتی متر در دیدار ایران و کره جنوبی در 11 اکتبر 2016 (20 مهر 1395) در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گواهینامه گینس دریافت کرد. .


دیدگاهتان را بنویسید