ایران به اسرائیل پیام داد



آنچه دیگران می خوانند:



گزارش کردن تو خبر: روزنامه «جروزالم پست» در گزارشی با عنوان «ایران فهرستی از مکان‌های حساس (رژیم) اسرائیل را که در جنگ آینده هدف قرار خواهند گرفت، منتشر کرد، ساختمان‌های نخست‌وزیر، کنست (پارلمان) وزارت جنگ برای اسرائیل، از جمله اینها اهداف هستند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، برخی نهادها و تأسیسات از جمله تأسیسات هسته ای و سامانه های موشکی «رافائل» در بندر حیفا، مؤسسه علوم ویزمن، مؤسسه فناوری اسرائیل به همراه فرودگاه ها و پایگاه های نظامی و اطلاعاتی از جمله فرودگاه های بن گوریون و رامون، بین سایرین. اهداف احتمالی اعلام شد

این رسانه صهیونیستی بیشتر اهداف اعلام شده در این فهرست را پایگاه های نظامی و اطلاعاتی خواند و افزود: انتشار این فهرست از سوی رسانه های نزدیک به ایران بی سابقه بوده و تهدیدی مستقیم برای رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران است.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» انتشار این فهرست را تغییری در استراتژی گروه های مقاومت به رهبری ایران ارزیابی و ابراز عقیده کرد که ایران قصد دارد سامانه دفاع ضد موشکی خود را به سوریه منتقل کند.

این رسانه صهیونیستی با انتشار پیامی از تهران با انتشار این فهرست به تل آویو افزود: جمهوری اسلامی ایران وارد مرحله جدیدی از درگیری با (رژیم اسراییل) شده و قصد دارد به تسلیحات پیشرفته مانند پهپاد و موشک های هدایت شونده دست یابد. متحدان او در سوریه، لبنان و غزه.

بیشتر بخوانید  تصویری دیده نشده از دستخط امام رضا(ع)

این موضع را روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در واکنش به گزارشی دو قسمتی که اخیرا توسط «احمد عبدالرحمن» در سایت شبکه تلویزیونی «المیادین» منتشر شده و در آن مراکز مهم سیاسی، اقتصادی و مهم منتشر شده است، بیان کرده است. رژيم صهيونيستي و عواقب و پيامدهاي هدفمند آن تصرف آنها تشريح شده است. تعدادی دیگر از رسانه های عرب زبان نیز این گزارش المیادین را در سایت های خود بازنشر کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید