بیمه آسیا به مناسبت روز بیمه تخفیف می دهد



روابط عمومی بیمه آسیا در اطلاعیه ای به مناسبت روز بیمه (23 آذرماه) اعلام کرد که در راستای تحقق توسعه بیمه در کشور، شرکت بیمه آسیا به ارائه تخفیفات و مزایای ویژه بیمه ای در حوزه اموال ادامه می دهد. و زندگی دسامبر امسال. کند

همانطور که در این اطلاعیه آمده است، این تسهیلات بیمه ای شامل تخفیف و تخفیف ویژه اقساط در حوزه بیمه بدنه و بیمه خودرو و همچنین ارائه تخفیف ویژه در بیمه ساختمان های مسکونی و ساختمان های صنعتی و غیر صنعتی می باشد.

از سوی دیگر، در این مدت؛ در زمینه بیمه مهندسی در زمینه کلیه خطرات خرابی و عیوب اساسی و پنهان تسهیلات و همچنین در بیمه باربری تا 10 درصد تخفیف در نرخ صادرات، واردات، داخلی. و حق بیمه ترانزیت در نظر گرفته شده است.

این گزارش می افزاید: ارائه بیمه حوادث انفرادی عادی (با پرسشنامه) با 20 درصد تخفیف و تا 70 درصد تخفیف در بیمه عمر و صرفه جویی در هزینه های اجرایی از دیگر خدمات ارائه شده در طرح تسهیلات بیمه آسیا به مناسبت ایام بیمه..

همانطور که در این اطلاعیه آمده است، هموطنان محترم جهت اخذ بیمه نامه های مذکور و برخورداری از تخفیفات می توانند تا پایان آذرماه سال جاری با کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید  ۷ روش تمیزکاری با کمک نوشابه

دیدگاهتان را بنویسید