مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

صدور ۵۷ مجوز ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در فارس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:



مدیرکل تعاون و مددکاری اجتماعی فارس گفت: 57 مجوز برای ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در سطح این استان صادر شده است و فارس در این زمینه پیشرو در کشور است.

یک عمل خداپسندانه

به گزارش خبرنگار شما نیوز از شیرازوحید هداپرست اظهار داشت: فعالیت های کارآفرینی از طریق ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی، انجمن های کارآفرینان و مجامع خیریه کارآفرینان در استان رصد می شود و موفقیت این واحدها در سطح استان رصد می شود.

وی با بیان اینکه در این استان 57 مجوز برای راه اندازی خانه های مشاور کارآفرینی صادر شده و فارس در این زمینه پیشرو در کشور است، افزود: 4 مجوز برای شتاب دهنده، 6 مجوز برای کافه کارآفرینی و 4 مجوز برای فضای کار مشترک. در حوزه کارآفرینی در فارس صادر شد.

وی ادامه داد: در استان فارس نیز انجمن صنفی شرکت های مشاور کارآفرین تشکیل شد که در کشور کم نظیر است.

وی گفت: کانون کارآفرینی استان فارس با هدف توسعه اکوسیستم کارآفرینی این استان از سال 1398 در فارس آغاز به کار کرد و در سال 1398 انجمن کارآفرینان و کارآفرینان این استان نیز با هدف کمک به کارآفرینان آغاز به کار کرد. فارس.

وی با بیان اینکه هر ساله کارآفرینان برتر در فارس انتخاب و معرفی می شوند، گفت: تاکنون 14 دوره از این جشنواره در کشور برگزار شده و 90 نفر از کارآفرینان برتر فارس به جامعه معرفی شده اند و 23 کارآفرین. به عنوان بهترین در سطح ملی انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید  آموزش | طرز تهیه میگو | روش مزه دار کردن و گرفتن خامی میگو

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *