تقدیر و تجلیل مسوولان استان کرمان از شرکت گهرزمین بواسطه اقدامات ارزنده



جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه صبح امروز در محل شرکت حفاری کرمان با حضور استاندار، رئیس قاضی، دادستان کرمان برگزار شد. مدیر کل شرکت گهرزمین، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس سازمان سومات و جمعی از مدیران سازمان بازرسی و بانکی استان کرمان و با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان به ویژه کرمان بخش گسترش، برگزار شد.

در این جلسه محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به امکان بهره مندی صنایع بزرگ استان از قانون تولید دانش بنیان، جهش انعقاد قرارداد با واحدهای تولیدی مبتنی بر دانش مانند تهگاستر کرمان. وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و نهادینه سازی تولید داخلی در تمامی بخش های مهندسی، بازرگانی و تولیدی، این صنایع معدنی و صنعتی را برجسته کرد و گفت: بخشنامه تامین نیاز این صنایع از طریق واحدهای تولیدی در استان تهیه و تدوین شود. جهت تصویب و ابلاغ به شورای تامین ارائه شد.

در ادامه حجت الاسلام حمیدی رئیس قاضی استان کرمان اظهار داشت: در اجرای قوانین مصوب با مشکلاتی مواجه هستیم که به خوبی اجرا نمی شود. در واقع استان کرمان ظرفیت های زیادی دارد و باید از این ظرفیت استان استفاده کرد.

دادستان کرمان با تشکر از انجام کامل تعهدات شرکت گهر زمین در قبال قطعه کرمان، بر حمایت به موقع و صحیح سایر صنایع بزرگ معدنی استان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مدیر کل گهرزمین به تشریح اقدامات این شرکت در تهگاستر کرمان در خصوص بومی سازی رول های HPGR و انتقال دانش فنی تولید این محصولات فناورانه و انعقاد قراردادهای سخت پرداخت و افزود: امیدواریم با حمایت همه بنگاه های معدنی و صنعتی استان، تولید در بنگاه رونق بگیرد.» گسترش کرمان باید سریعتر محقق شود.

بیشتر بخوانید  فوری؛ واریز یارانه دی ماه ۱۴۰۲ / یارانه نقدی این افراد کاهش پیدا کرد

همچنین معاون مهندسی و بومی سازی گهرزمین نیز گزارش جامعی از این اقدامات ارائه کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم به منظور افزایش حمایت ها از صنعت ساخت داخل کارگروهی توسط صمت با حضور نمایندگان بومی سازی تشکیل شود. شرکت های بزرگ معدنی استان برای توسعه فعالیت های بومی سازی و کنترل خریدهای خارجی

لازم به ذکر است در این جلسه استاندار، رئیس دادگستری و دادستان کرمان از اقدامات ارزشمند شرکت گهرزمین در راستای سیاست کلی اقتصاد مقاومتی تقدیر کردند.

شایان ذکر است پس از این جلسه سالن عملیات حرارتی تکمیلی رول های HPGR و سالن تولید قطعات فلزی سخت شرکت تهگا گستر کرمان افتتاح شد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت آهن و فولاد گهراظیم

دیدگاهتان را بنویسید