تولید محتوای مفید برای نسل جدید یکی از مصادیق جهاد تبیین است



آنچه دیگران می خوانند:



دکتر هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در بازدید از سازمان فضای مجازی بسیج که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، از تولیدات متنوع این سازمان در حوزه های مختلف فضای مجازی از جمله انیمیشن، محاسبات بازی و … تقدیر کرد. سایر محتوای رسانه ها و شبکه های اجتماعی در دوران انقلاب. : آنچه امروز در بازدید از این مرکز دیدم بسیار فراتر از تصورات قبلی من در مورد فعالیت های رسانه ای باسی بود.

وی با بیان اینکه تولید محتوای مفید برای نسل جدید یکی از مصادیق تبیین اینکه جهاد و فعالیت های انقلابی در فضای مجازی یک جهاد بزرگ است، ادامه داد: اینکه بسیج موفق به تولید مجموعه عظیمی شد جای خرسندی است. و با بهره گیری از استعدادهای بالقوه در بدن انسان، توزیعی از محتوا را شکل دهد که در زمینه های مختلف با موفقیت کار کند.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تولیدات مرکز دیجیتال بسی به نام «متنا»، تصریح کرد: حضور در بازارهای جهانی، ساخت محصولات فنی باکیفیت و توان بالای دست اندرکاران این مجموعه منشأ آن است. سربلندی و سربلندی و همین امر باعث شده است که بسیاری از کشورهای جهان و شرکت های مطرح در این زمینه به استفاده از محصولات زیبا و کارآمد این مرکز علاقه مند شوند.

دکتر طحان نظیف افزود: امیدوارم این مجموعه در سال های آینده جایگاه خوبی در کشور و منطقه کسب کند.

بیشتر بخوانید  لحظه هولناک زیر گرفتن کارگر شهرداری توسط یک مرسدس بنز + ویدیو

وی لزوم موفقیت بیشتر در عرصه تولید رسانه و دیجیتال را حمایت همه جانبه مسئولین و متولیان امر دانست و تصریح کرد: نباید این استعدادهای منحصر به فرد و غیرقابل توصیف را از دست بدهیم و خدای ناکرده با اندک به کشورهای دیگر مهاجرت کنیم. توجه

سخنگوی شورای نگهبان افزود: در این راستا باید توجه داشت که بستر سرمایه گذاری شرکت های تجاری نیز در این حوزه فراهم است، بنابراین باید با در نظر گرفتن فرهنگ اسلامی ایرانی ارتباط بیشتری بین تولید و تجارت برقرار شود.

دکتر طحان نظیف در پایان تاکید کرد: آنچه امروز در کشور به عنوان بسیج مبتنی بر همراهی و همراهی مردم شکل گرفت، الگوی کم نظیری است که توسط امام خمینی (ره) کشور پایه گذاری شد و چگونه درخشید افتخارات در دوران دفاع مقدس، عرصه های دیگری از جمله فرهنگی و اقتصادی می تواند بدرخشد و دولت و نهادهای مختلف را برای عبور از بحران ها یاری کند.

پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان

دیدگاهتان را بنویسید