شرط حضور بیرانوند مقابل ولز/ بیرانوند در بازی ایران و ولز حضور دارد؟



آنچه دیگران می خوانند:

علیرضا بیرانوند وی در دقایق ابتدایی دیدار مقابل انگلیس به دلیل برخورد سر به سر با مجید حسینی دچار شکستگی بینی شد و زمین را ترک کرد. او پس از پایان بازی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت اما وضعیت او برای دو بازی آینده هنوز مشخص نیست.علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد با نام اصلی محمدرضا است که با شناسنامه برادرش فوتبالیست ایرانی به فوتبال معرفی شد. علیرضا بیرانوند که به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآ ویستا و تیم ملی ایران به عنوان دروازه بان بازی می کند. مدیر برنامه علیرضا بیرانوند مهدی خلفی و سجاد خلفی هستند.

علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی دیدار تیم فوتبال کشورمان مقابل انگلیس دچار شکستگی بینی شده بود، پس از ترخیص از بیمارستان در دو تمرین اخیر شاگردان کی روش غایب بود.

علیرضا بیرانوند

دروازه بان ایران امروز بار دیگر برای معاینه پزشکی می رود و اگر پزشکان پس از معاینات نهایی به وضعیت او پاسخ مثبت بدهند، احتمالا در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ولز قرار می گیرد.

دیدار ایران و ولز از ساعت 13:30 روز جمعه در ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار می شود.

شکست 6 بر 2 ایران از انگلیس در اولین بازی این رقابت ها با مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند همراه بود. دروازه بان اول ایران در دقایق ابتدایی بر اثر برخورد با سید مجید حسینی مدافع حریف دچار شکستگی بینی شد و به همین دلیل نتوانست بازی را ادامه دهد و پس از پایان بازی بیرانوند به دلیل ادامه خونریزی و افت فشار توسط پزشکان فیفا معاینه شد. به بیمارستان منتقل شدند و خروج بیرانوند با حضور سید حسین حسینی همراه شد اما او نتوانست در مقابل حمله سه شیرها عملکرد خوبی داشته باشد تا انتخاب دروازه بان بازی بعدی مقابل ولز به کابوس بدی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید  تقدیر وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بیمه آسیا

کارلوس کی روش که به شدت مورد انتقاد اهالی فوتبال قرار گرفته، با اخبار نامناسبی درباره شرایط بازگشت بیرانوند مواجه شده است. پزشکان تیم ملی ایران با مشورت متخصصان گوش و حلق و بینی فعلا اجازه نمی دهند بیرانوند که بینی اش گچ گرفته شده است.

با این وجود دروازه بان تیم ملی ایران اصرار زیادی برای ادامه حضور در تیم ملی ایران دارد اما با مخالفت تمام اعضای کادر پزشکی و فنی مواجه شد.

ادامه اردوی تیم ملی ایران نشان می دهد کیم روش از بیرانوند خواسته است که اصلا به بازی فکر نکند و استراحت کامل داشته باشد.

همچنین قرار است امشب جلسه پزشکی در خصوص بیرانوندا مشخص شود تا تکلیف نهایی در این خصوص مشخص شود.

بحث داغ در دوحه؛ در مورد اشتباه فاحش تیم پزشکی ایران در مورد بیرانوند نیز در این جلسه هماهنگی به موارد مهم مربوط به مکانیسم آسیب ها هشدار داده شد.

علیرضا بیرانوند

در این شرایط پزشکان ایران می توانستند نظر پزشکان فیفا را جویا شوند اما کادر پزشکی تیم ملی در خصوص مصدومیت بیرانوند تلاشی نکرد.

عملکرد ضعیف تیم پزشکی ایران در ماجرای مصدومیت بیرانوند باعث شد تا کارشناسان فوتبال انگلیس به این موضوع انتقاد کنند و حتی یکی از پیشکسوتان انگلیسی به تیم پزشکی ایران نمره صفر داد.

تیم ایران: علیرضا بیرانوند (19-سیدحسین حسینی)، مرتضی پورعلیگنجی، مجید حسینی، میلاد محمدی (63- مهدی ترابی)، صادق محرمی، احسان حاج صفی، روزبه چشمی (46-محمدحسین کنعانی زادگان) (46-محمدحسین کنعانی زادگان)، علیرضا جهانعلی 45.، علی کریمی (45 – سعید عزت اللهی)، احمد نوراللهی (78 – سردار آزمون) و مهدی طارمی.

انگلیس: جردن پیکفورد، کیران تریپیه، هری مگوایر (70 – اریک دایر)، جان استونز، لوک شاو، دکلان رایس، جود بلینگهام، میسون ماونت (71 – فیل فودن)، بوکایو ساکا (70 – مارکوس راشفورد)، رحیم استرلینگ ( 70 – جک گریلیش) و هری کین (76 – کالوم ویلسون).

بیشتر بخوانید  ضوابط و شرایط اجرای تعزیه در استان مرکزی اعلام شد- اخبار مرکزی - اخبار استانها تسنیم

نیمه اول

از ساعت 16:30 بازی با سوت رافائل کلاوس برزیلی آغاز شد.

در دقیقه 8 ارسال هری کین و ضربه مگوایر به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 9 بیرانوند و مجید حسینی با هم برخورد کردند و این اتفاق باعث مصدومیت دروازه بان تیم ملی شد و بازی برای دقایقی متوقف شد. بیرانوند پس از مداوا به بازی برگشت اما به دلیل شرایط نامساعد در نهایت تعویض شد.

سیدحسین حسینی در دقیقه 18 به دلیل مصدومیت علیرضا بیرانوند وارد دروازه تیم ملی ایران شد.

در دقیقه 30 ارسال ساکا به داخل محوطه جریمه رفت و ضربه میسون مانت از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

در دقیقه 32 کرنر تریپیه و ضربه سر هری مگوایر به تیرک حسینی برخورد کرد و توسط مدافعان ایران دفع شد.

گل اول انگلیس: در دقیقه 35 ارسال لوک شاو و ضربه سر بلینگهام وارد دروازه حسینی شد تا انگلیس از ایران پیش بیفتد.

گل دوم انگلیس: در دقیقه 43 ارسال لوک شاو از روی کرنر و ضربه سر مگوایر به ساکا رسید. ضربه ساکا در محوطه جریمه به جای 2 گل وارد دروازه شد.

داور این دیدار 14 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

گل سوم انگلیس: در دقیقه اول وقت های تلف شده، حمله انگلیس و به دنبال آن پاس هری کین، با ضربه پای رحیم استرلینگ برای سومین بار وارد دروازه حسینی شد.

در دقیقه 10 وقت اضافه ایرانی ها شروع به ضدحمله کردند و ارسال احسان حیسفی به علیرضا جهانبخش رسید. ضربه پای جهانبخش از بالای دروازه پیکفورد به بیرون رفت.

این دیدار در پایان نیمه اول با 3 گل به سود شاگردان ساوت گیت به پایان رسید.

نیمه دوم

در دقیقه 54 بلینگهام از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و ارسال کم ارتفاع او با تکذیب مدافعان ایران به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

در دقیقه 56 پاس هری کین رحیم استرلینگ را مقابل دروازه ایران قرار داد اما مجید حسینی اجازه گلزنی به این بازیکن را نداد و توپ را به کرنر فرستاد.

بیشتر بخوانید  نرخ ارز در بازار غیررسمی مبنای اقتصادی ندارد

گل چهارم انگلیس: در دقیقه 62 ساکا از داخل محوطه جریمه عبور کرد و با ضربه کناری خود وارد دروازه انگلیس شد و اختلاف 4 گل را رقم زد.

گل اول ایران: در دقیقه 65 پاس کولی زاده به مهدی طارمی و ضربه مهدی طارمی به تیر افقی دروازه انگلیس وارد شد تا ایرانی ها یکی از گل ها را جبران کنند.

گل پنجم انگلیس: در دقیقه 72 رشفورد با ضربه سر دروازه حسینی را به ثمر رساند.

در دقیقه 77 پاس در عمق سعید عزت اللهی و ضربه مهدی طارمی از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت.

گل ششم انگلیس: در دقیقه 90 یک ضد انگلیسی دیگر با پاس رشفورد به گریلیش و ضربه این بازیکن وارد دروازه ایران شد و برای ششمین بار دروازه شاگردان کی روش را باز کرد.

داور این دیدار 10 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

در دقیقه 9 وقت تلف شده سردار آزمون صاحب موقعیت تک به تک شد و ضربه او به بازوی پیکفورد برخورد کرد و به تیر دروازه انگلیس برخورد کرد.

گل دوم ایران: سه دقیقه بعد پاس عرضی حاج صفی به ثمر رسید که پورعلیگنجی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور این دیدار پس از بررسی با کمک داور ویدیویی یک پنالتی اعلام کرد. در ادامه مهدی طارمی یک ضربه پنالتی را به سمت دروازه بان گرفت.

این دیدار در نهایت با برتری 6 بر 2 ایران به پایان رسید.


دیدگاهتان را بنویسید