تیپ متولدین هر ماه؛ تاثیر ماه تولد بر ظاهرتان را ببینید!



آنچه دیگران می خوانند:

همه مردم متفاوت هستند. برخی نیز بر این باورند که این تفاوت ها ناشی از شخصیت افراد است و به ماه تولد آنها بستگی دارد. چه این باور درست باشد و چه نادرست، یادگیری در مورد شخصیت خود یا متولدین ماه های دیگر جالب و سرگرم کننده است. در این مقاله انواع متولدین هر ماه را ارائه کرده ایم. اگر به تاثیر ماه تولد بر جنبه های مختلف شخصیت اعتقاد دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

تیپ 1 در فروردین متولد شد

ماه های آوریل اگرچه به دنبال ظاهری مدرن و زیبا هستند اما افراط و تفریط همیشه در کارشان دیده می شود. متولدین این ماه لباس های شیک امروزی که تمیز و خوش دوخت هستند را دوست دارند. در واقع پوشیدن چنین لباس هایی به افزایش اعتماد به نفس آنها کمک می کند. اگر ماه های آوریل بتوانند خود واقعی خود را بشناسند، می توانند خوش تیپ ترین افراد در بین متولدین ماه های دیگر باشند.

تیپ 2 در اردیبهشت متولد شد

اگر متولد اردیبهشت ماه هستید یا دوستی دارید که در این ماه متولد شده است، می دانید که آنها چقدر لباس های مد روز را دوست دارند. متولدین اردیبهشت از انتخاب لباس یا اکسسوری های جذاب در مدل های مختلف هراسی ندارند. اما به یاد داشته باشید، اگر شما نیز در ماه دیگری از سال متولد شده اید، سعی کنید از لباس هایی استفاده کنید که ماندگاری بیشتری دارند و به سرعت از مد نمی افتند. با انتخاب چنین لباس هایی نه تنها به افزایش اعتماد به نفس خود کمک می کنید. شما همچنین خوش لباس و زیبا به نظر خواهید رسید.

بیشتر بخوانید  دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران

تیپ 3 در خرداد به دنیا آمد

مردان و زنان متولد خرداد به دنبال جلب توجه هستند، بنابراین لباس هایی را انتخاب می کنند که توجه دیگران را به خود جلب کند. جون ماهی به قدری روی لباس هایش فکر می کند که بین انتخاب هایش گیج می شود. از طرفی گاهی خردادی ها به دلیل حوصله و عجله هر چه که می توانند می پوشند، مثلاً اگر روزی دیدید که خردادی لباس رسمی پوشیده یا به گردش شبانه می رود، تعجب نکنید. پیشنهاد ماهانه برای هردادی ها این است که صبر خود را در انتخاب لباس مناسب افزایش دهند.

4. نوع متولدین هر ماه: تیرماه

متولدین تیرماه زیاد به تناسب اندام فکر نمی کنند. به همین دلیل، آنها خیلی سریع وزن اضافه می کنند و در ظاهر زیبا مشکل دارند. زنان متولد شده در علامت ثور به دلیل داشتن صورت نازک و استخوانی و ویژگی های کوچک می توانند از روسری هایی با رنگ های روشن استفاده کنند. سنجاق و گوشواره های کوتاه در مجالس و مهمانی ها می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد.. اما مردان متولد ثور هرگز نباید لباس های تنگ بپوشند تا لاغرتر به نظر برسند زیرا باعث بزرگتر شدن شکمشان می شود.

5. مرداد

آگوستي ها هميشه دوست دارند در ميان جمع، بهترين لباس را بپوشند. آنها هرگز از پوشیدن لباس های خیره کننده و جذاب دست نمی کشند. متولدین این ماه شجاع و نترس هستند، از طرفی دوستی قابل اعتمادی نیز هست. پس اگر دوست مرداد ماه دارید از دادن لباس برای مناسبت ها و جشن های مهم دریغ نکنید. به یاد داشته باشید، آنها دوست ندارند با رنگ ها و طرح های لباس خود بازی کنند.

بیشتر بخوانید  طلا دو حمایت کلیدی را شکست

6. استایل متولد شهریور

متولدین شهریور در انتخاب لباس مهارت دارند. این افراد اگرچه لباس های کلاسیک را دوست دارند، اما همیشه با افزودن مواردی ظاهری زیبا، مدرن و جذاب ایجاد می کنند. فراموش نکنید متولدین این ماه همیشه لباس هایی به سبک بزرگسالان می پوشند. لباس هایشان مرتب و خوش تراش است.

7. نوع متولدین هر ماه: مهر

اگر می خواهید فردی شوخ طبع و جسور با ظاهری کلاسیک ببینید، پس با ماهی ها دوست شوید. این افراد عاشق رنگ های تیره هستند و اگر کمد لباس آنها را ببینید به جز مشکی، خاکستری و سرمه ای رنگ دیگری پیدا نمی کنید. اگر شما یک ماهی هستید، از لباس های تک رنگ یا رنگ های خنثی استفاده کنید تا خیره کننده به نظر برسید.

8. نوع افرادی که هر ماه به دنیا می آیند; ممنوع کردن

در معرفی تیپ افرادی که هر ماه متولد می شوند به آبان ماه می رسیم. به نظر می رسد ماهی های نوامبر همه افراد بلندپایه و دوری هستند که به شکلی مرموز زندگی می کنند. نه، اشتباه نکنید، مرموز بودن آنها چیز بدی نیست، اما با نوع پوشش جذابی که باعث می شود دیگران عاشق آنها شوند، ظاهر خاصی دارند. آنها تغییرات بزرگ در ظاهر خود را دوست ندارند. اما اگر به دنبال کمی تغییر هستند، می توانند بسیار زیباتر و جذاب تر به نظر برسند.

تیپ 9 در آذر متولد شد

آذر ماه افراد ماجراجویی هستند که زندگی یکنواخت را دوست ندارند. آنها همیشه بهترین لباس های خود را می پوشند و همیشه آماده رفتن هستند. اگرچه متولدین این ماه از ظاهری کلاسیک لذت می برند، اما با افزودن اکسسوری هایی به رنگ خوش شانس می توانند ظاهر جذاب تری داشته باشند.

بیشتر بخوانید  ادعاهای عجیب روانپزشک در مورد همجنس گرایی / تقلید از مقامات!

10. متولد دی

متولدین آذر لباس های کلاسیک را دوست دارند، اما دوست دارند این لباس های کلاسیک با بقیه متفاوت باشد. ماهی های متولد شده در فصل سرد زمستان از مد پیروی نمی کنند. او به دنبال لباس هایی نیست که پرطرفدار باشد و طرفداران زیادی داشته باشد. متولدین این ماه لباس های ساده اما با رنگ های متنوع و زیبا را دوست دارند.

11. نوع متولدین هر ماه: باخمن

ماهی ها عاشق جلب توجه هستند. آنها از امتحان لباس های خاص و متفاوت با رنگ های روشن و طرح های چشمگیر ترسی ندارند. بهمن دوست دارد وقتی وارد اتاق می شود همه برگردند و به او نگاه کنند. بنابراین یک لباس طرح دار جذاب می تواند نشان دهنده شخصیت درونی او باشد.

تیپ 12 اسفندی

اسفندی خوش گذرانی را دوست دارد. لباس هایی در مدل های مختلف می تواند نظر متولدین اسفند را به خود جلب کند. او فردی مستقل و آزاده است که می خواهد همه چیز را خودش تجربه کند و شاد باشد. آنها شخصیتی گرم و صمیمی دارند که زندگی را دوست دارند. با این حال در انتخاب لباس سخت گیر هستند. در ماه مارس، ماهی ها لباس هایی را انتخاب می کنند که همه آنها را تحسین کنند.


دیدگاهتان را بنویسید