به اطلاع می رساند سازمان تامین اجتماعی ج.الف. ایران در نظر دارد طبق ضوابط و مقررات و در راستای خدمت رسانی به مخاطبین خود، برای فعالیت های بیمه ای ایرانیان مقیم خارج از کشور در کشورهای «قطر، امارات متحده عربی» عربی، کویت، بحرین، عمان، چین، نماینده رسمی خارج از کشور جذب کند. ، کره جنوبی، ژاپن، مالزی، هند، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، استرالیا، آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، یونان، نروژ، بلژیک، مجارستان، لهستان، جمهوری چک، قبرس، روسیه ، هلند، دانمارک، سوئد، سوئیس، اتریش» با برگزاری آزمون یا مصاحبه. لذا کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند پس از تعیین محل کار کارگزار در کشور میزبان محل سکونت یا کار خود، درخواست مناسب را به آدرس ایمیل اداره کل امور بیمه ای به آدرس [email protected] ارسال نمایند. (فقط یک مکان) انجام دهید
1: شرایط عمومی برای داوطلبان:
1-1-تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2-1- اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.
3-1- داشتن حداقل 27 سال و حداکثر 60 سال تمام.
4-1- انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم آقایان.
5-1- قدرت جسمی و روحی لازم را داشته باشد و به مفاسد اخلاقی و مالی معروف نباشد.
6-1- داشتن حداقل مدرک لیسانس.
7-1- سابقه محکومیت کیفری مؤثر وجود ندارد.
8-1- عدم اعتیاد به مواد مخدر.
9-1- نداشتن بد شغلی، مالی، اداری و غیره.
10-1- توانایی ارائه امکانات کافی و احترام به ارتباطات خارجی ایران.
تبصره 2: خانواده های محترم جانباختگان، رزمندگان و جانبازان در شرایط مساوی نسبت به سایر نامزدها ارجحیت دارند.
2: شرایط ویژه:
1-2- اشخاصی که بازنشستگی یا پایان خدمت آنها در سازمان قبلی ناشی از تصمیمات کمیته رسیدگی به تخلفات اداری و اخراج ها باشد نمی توانند به عنوان کارگزار رسمی خارجی ثبت نام کنند.
۲-۲- در شرایط مساوی و یکسان، داوطلبان کارگزاری تامین اجتماعی در خارج از کشور که بازنشسته سازمانی، وابسته کاری، کنسولی هستند نسبت به سایر متقاضیان اولویت دارند.
3- مدارک مورد نیاز:
1-3- تکمیل فرم درخواست متقاضی برای صدور پروانه کار به عنوان کارگزار رسمی خارجی سازمان تامین اجتماعی به همراه قسمت چسبانده شده عکس.
۲-۳- تصویر صفحات شناسنامه، کارت ملی و گذرنامه.
3-3- تصویر کامل پایان خدمت یا کارت ترخیص دائم.
4-3- تصویر آخرین مدرک تحصیلی
5-3- تصویر آخرین حکم استخدامی.
6-3- تصویر حکم بازنشستگی.
3-7- عکس جدید 4*3 زمینه سفید و رنگی داوطلب.
نکات مهم:
متقاضیان باید در کشور مورد درخواست زندگی یا کار کنند.
در صورت احراز شرایط و موفقیت در دوره آموزشی مدارک زیر باید ارائه شود:
-گواهی مدرک تحصیلی از محل تحصیل و همچنین گواهی پایان کار (برای دارندگان پایان کار کارت رسمی یا معافیت دائم غیر کامپیوتری)
– تودیع سفته یا اوراق غیرمنقول به نام سازمان بیمه اجتماعی (میزان و شرایط مقرر در این بند توسط سازمان اعلام خواهد شد).
در صورت اخذ مجوز، مجوز انجام فعالیت فقط برای یک سال صادر می شود. عدم حضور بیش از سه ماه در محل کار و انجام نادرست کار موجب فسخ قرارداد و پروانه می گردد.
4: مدت زمان ارسال مدارک:
داوطلبان فرم درخواست و مدارک لازم را حداکثر در مهلت مقرر در دعوتنامه (1401/08/30) به آدرس ایمیل اداره کل بیمه به آدرس [email protected] ارسال نمایند. یادآور می شود پس از انقضای تاریخ تعیین شده و یا درخواست هایی که مدارک آنها ناقص باشد به سفارش ترتیب اثر داده نخواهد شد.
دانلود “فرم درخواست متقاضی برای صدور مجوز کار به عنوان کارگزار رسمی تامین اجتماعی در خارج از کشور”