شهاب حسینی دوباره عزادار شد


طبق اخبار شما: شهاب حسینی وی در سال 1352 در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی او فرزند اول خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. شهاب حسینی وی در سال 1374 ازدواج کرد، اولین فرزندش به نام محمد امین در زمستان 1382 و دومین فرزندش به نام امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمد.

فرهاد خالدی: سریال پوست شیر ​​که این روزها روی آنتن شبکه خانگی می رود، گفت: پوست شیر ​​در مقایسه با سایر آثاری که این روزها از شبکه خانگی پخش می شود، اثر جدی و قابل توجه تری است زیرا یک اثر است. مسیر جدید. قطعه ای کمتر دیده شده که تصویری تازه از سینمای پلیسی ما به نمایش می گذارد.

وی افزود: در واقع پوست شیر ​​سینمای پلیسی را با سینمای خانوادگی تلفیق کرد و نتیجه قابل قبولی را به نمایش گذاشت و یکی از موفق ترین سریال های سینمای خانگی در سال های اخیر است که توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند.

درام جالب است و بازی ها متفکرانه است

این منتقد سینما ادامه داد: اگرچه سریال تلخ است و بسیاری از سکانس های آن می تواند برای مخاطب تند و زننده باشد، اما درام آنقدر جذاب و بازی ها آنقدر حساب شده است که می توان گفت این سریال و داستان ارزش دیدن دارد.

خالدی تصریح کرد: جمشید محمودی پس از تجربه های فراوان موفق شد از سریال سازی موفق بیرون بیاید.

بازی حجازی فر قابل قبول است و نقطه قوت سریال است.این منتقد در پاسخ به این سوال که استاین بازیگری را چگونه توصیف می کند گفت: بازی هادی حجازی فر بسیار خوب است و به نوعی وزنه این سریال است. . مخصوصاً برای موقعیت هایی که بعد از مرگ دخترش برایش پیش می آید و اجرای این حالات روحی که می گیرد، بازی او قابل قبول و نقطه قوت سریال است. البته همه بازی های این مجموعه خوب هستند و مثلا بازی شهاب حسینی مکمل نقاط قوت این مجموعه است.

بیشتر بخوانید  طوفان در بازار خودروهای وارداتی؛ دو مدل یکروزه ۲۰۰ میلیون گران شدند + جدول

وی تاکید کرد: البته سریال هایی از این دست را باید تا آخر دید که چگونه داستان خود را جمع آوری می کنند اما فعلا این داستان کشش کافی برای جذب مخاطب و ادامه تماشا دارد.

شهاب حسینی

خالدی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نقاط قوت این سریال تصویربرداری آن است. پلان های مرتضی غفوری به عنوان تصویربردار و نوع فیلمبرداری از نکات قابل توجه این سریال است.

تلخی بیش از حد این داستان که ممکن است عده ای نتوانند آن را تحمل کنند یکی از نقاط ضعف این داستان است.استو در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف این اثر چیست گفت: تلخی بیش از حد این داستان که ممکن است برخی افراد آن را نداشته باشند. بتواند آن را تحمل کند یکی از ضعف های این داستان این است که مخاطب عموماً ترجیح می دهد فیلم ها و سریال های طنز را تماشا کند و این نوع تلخی ها ممکن است جذاب نباشد.

این منتقد گفت: در حالی که برخی شخصیت ها در شخصیت پردازی لال هستند. برای مثال شخصیت بهزاد صحرایی که بابک کریمی بازی می کند تا به حال به درستی پردازش نشده است و شاید در ادامه سریال علامت سوال های مربوط به او برطرف شود.

وی افزود: در مجموع شخصیت پردازی نقش های اصلی خوب و کافی است اما در مورد نقش های دیگر این گونه نیست و شاید بهتر باشد دستمزد آنها هم خوب باشد و داستان های استفاده شده برای نقش های اول باشد. برای نقش ها خیلی سریع است.

پست شیر ​​یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی ایرانی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است. هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیکیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

شهاب حسینی

این سریال در تاریخ 30 سپتامبر 1401 در فیلم نت پخش شد.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | سریعترین قطار جهان را در چین با سرعت 600 کیلومتر در ساعت کشف کنید!

در خلاصه داستان این سریال آمده است: نعیم که به عشق دیدن دخترش پانزده سال زندان را تحمل کرد، پس از آزادی برای ملاقات با او، دچار بحران بزرگی می شود.

داستان پوست شیر ​​از این قرار است:

دختر یک پلیس به نام «محب» با بازی شهاب حسینی در میان قربانیان یکی از پرونده های اوست و این اتفاق از این شخصیت فردی تنها، غمگین و عصبی می سازد. شهاب حسینی نقش این شخصیت را به خوبی ایفا می کند و مخاطب را با شخصیت خود همراه می کند. علیرضا کمالی نیز در نقش پروانه یار فداکار نعیم حضوری متفاوت و پررنگ دارد و این فیلم جلوه های دیگری از توانایی های بازیگری او را آشکار کرد.

نام: سید شهاب الدین

نام خانوادگی: حسینی تنکابانی

تاریخ تولد: 1352/11/14

محل تولد: تهران

همسر: پریچر قنبری

فرزندان: محمدامین و امیرعلی

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال های بعد هم به عنوان بازیگر و هم مجری فعالیت کرد. او به خاطر بازی در فیلم‌های واکنش پنجم و شامی در باد و محیا شناخته شده است. او در سال 1385 برای فیلم محیا موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد جشنواره جهانی فیلم فجر شد و در سال 1386 در همین جشنواره سیمرغ بهترین بازیگر مرد را برای سوپراستار بلورین دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین بازیگر مرد چهاردهمین جشنواره فیلم ایران برای فیلم‌های پرسه در مه ساخته بهرام توکلی و ای الی ساخته اصغر فرهادی بود.

دیدگاهتان را بنویسید