خیرخواهان کشور در پی اصلاح وضعیت باشند/ دشمن در پی پسرفت ایران است



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش شامانفس و به نقل از سراج24; عباس سلیمین، تحلیلگر سیاسی و مدیر دفتر مطالعات و تالیفات تاریخی ایران در گفت و گو با خبرنگار سراج24، تلاش دشمن برای تحریک احساسات جوانان را برجسته کرد و اظهار داشت: دشمن در ابتدا تلاش کرد تا از ناراحتی خلاص شود. نگرانی ها و دغدغه های جوانان کشور در مورد آینده شغلی، مسائل مختلف و… تلاش برای ایجاد دو ضلع بین دانشجویان و قرار دادن آنها در مقابل یکدیگر، اما خوشبختانه با نرمی و بردباری دانشجویان فهیم، دشمن نتوانست شکاف جدی در دانشگاه ها و خشونت در دانشگاه ها ایجاد کند.

وی ادامه داد: دشمن در مرحله تقسیم دانشجویان به دو گروه کاملاً شکست خورد، یعنی نتوانست دشمنی را در دانشگاه مهار کند و پس از چنین شکستی، دشمن به دنبال هدف دیگری است، یعنی. از حوزه فرهنگ به حوزه اقتصاد می آیند تا طبقه پایین تری را با خود در جامعه بیاورند، در واقع در حوزه اقتصاد کشور افراد متفکرتر هستند، کسانی که جوانی ندارند. احساسات مانند دانش آموزان است و احساسی عمل نمی کند.

دشمن را در عرصه اقتصاد شکست دهید*

این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه بازاریابان وارد مرحله ای نمی شوند که آینده آنها نامعلوم باشد، گفت: بازاریابان عمیق تر و متفکرتر هستند و طبیعتا احساسی عمل نمی کنند.

بنابراین دشمن در این زمینه کاملاً بیش از گذشته ناموفق خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که نسبت به خلأهایی که در جامعه ایجاد می شود بی تفاوت باشیم، بلکه باید زمینه دلسوزی، ابراز احساسات و نارضایتی را فراهم کنیم تا مردم، به ویژه جوانان، می دانند که مقامات آنها را می شنوند و می بینند.

بیشتر بخوانید  مطهری: آماده قبول چالش سرمربی‌گری هستم/ به‌جای خوشحالی از قهرمانی، نگران فصل بعد هستم

وی تصریح کرد: ممکن است همه مسئولان برای حل مشکلات و رفع تحریم ها و… تلاش کنند اما اینها و مسائلی که در حال حل شدن است به چشم نمی آید، بنابراین باید به این مشکلات توجه ویژه شود و جامعه بداند چه چیزی در حال حل شدن است. برای این منظور باید گفت‌وگو و ارتباط بین بخش‌های جامعه با تصمیم‌گیران و مدیران تقویت شود تا از مشکل آگاه شوند و از طریق رسانه‌های ضدتغذیه اخبار دریافت نکنند، بلکه یافته‌های خود را مستقیماً از رسانه‌های ضدتغذیه دریافت کنند. مراجع، تا بتوانند قضاوت صحیحی داشته باشند.

هدف دشمن از هم پاشیدن کشور است.

مدیر دفتر مطالعات و تالیفات تاریخی ایران با بیان اینکه دشمن در عرصه اقتصاد بیش از مرحله اول یعنی فرهنگ ناموفق خواهد بود، گفت: در واقع ممکن است جوانان به دلیل شناخت کمتر از دشمن و سوء نیت کشور تحت تأثیر عوامل دشمن قرار گیرند، اما کسانی که در عرصه اقتصادی هستند هرگز اینگونه عمل نمی کنند و شکست جدی تر دشمن در این زمینه است. زمینه بسیار واضح است

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه هدف نهایی دشمن از هم پاشیدگی کشور است، افزود: دشمن به دنبال درگیری بین لایه های جامعه است و ترورهای جاری حداکثر کاری است که می تواند انجام دهد. هدف اصلی دشمن تجزیه جامعه ایران است و به دنبال تهاجم است.» آنها برای کشور هستند، اما طبیعتاً این نوع تفکر و استدلال در بین مردم وجود دارد که حتی اگر در تصمیم گیری های مدیریتی مشکل داشته باشیم. قطعا نمی گذاریم این مسائل منجر به برآورده شدن آرزوی اشرار ایرانی شود.

بیشتر بخوانید  ۳۰ مدل مانتو عروسکی بهاری جدید ۱۴۰۳ | مدل مانتو ترند دخترانه

سلیمین در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران طبیعتاً درک و کمال دارند که با مسائل خود به گونه ای برخورد کنند که به اصلاح جامعه منجر شود، در واقع اقدامات دشمن به دنبال اصلاح کشور نیست، بلکه به قهقرا می انجامد. ، خیرخواهان به دنبال اصلاح وضعیت برای بهتر شدن هستند. شرایط ایران به گونه ای است که در حالی که دشمن تلاش می کند ما را زمین گیر کند و کشور را به عقب برگرداند، هیچ ایرانی فهمیده و دلسوز این جریان را نمی پذیرد، بلکه سعی می کند انسجام جامعه را تقویت کند، همه باید برای تقویت تفاهم تلاش کنند. در جامعه به طوری که زمینه از دست دشمن.

دیدگاهتان را بنویسید