ارمغان شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت؛ افزایش پرتفوی و کاهش خسارت



یکی از استراتژی های اساسی شرکت های بیمه بدون توجه به رویکردهای مختلف سازمانی، گسترش شبکه فروش با هدف افزایش سهم خرده فروشی در سبد شرکت است. زیرا جذب مشتریان کوچک و افزایش سهم خرده فروشی به شرکت های بیمه می تواند منجر به مشتریان وفادار شود و بزرگترین نتیجه جذب این گونه مشتریان سبد دائمی است.

به همین دلیل شبکه فروش به عنوان موتور محرک شرکت های بیمه در فروش بیمه نامه و به ویژه جذب مشتریان کوچک و وفادار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تقویت نمایندگان یکی از اهداف مهم هر شرکت بیمه ای است. اما جذب مشتریان کوچک مزایای قابل توجه دیگری برای شرکت های بیمه دارد.

شرکت بیمه ملت در طول این سال ها موفقیت های چشمگیری داشته است که از آمار و گزارش های مالی این شرکت به خوبی مشهود است. این شرکت در سال گذشته با افزایش حق بیمه تولید و افزایش سهم بازار موفق به کاهش 39.8 درصدی نسبت زیان شد. آماری که در صنعت بیمه نادر است و به راحتی در دسترس نیست.

با نگاهی به آمار حق بیمه تولیدی این شرکت به این نکته اشاره می شود که این آمارهای موفق می تواند حاصل تحقق همان هدفی باشد که در ابتدا به آن اشاره کردیم; تقویت شبکه فروش آمار بیمه ملت نشان می دهد که 70.8 درصد حق بیمه تولیدی این شرکت توسط نمایندگان و کارگزاران این شرکت صورت می گیرد و دلیل کاهش ضریب ضرر 39.8 درصدی علیرغم رشد 47.1 درصدی بیمه تولید نسبت به 47.1 بوده است. ٪. حق بیمه در کنار مدیریت ریسک استثنایی مدیران شرکت را باید با سهم بالای خرده فروشی درخواستی توضیح داد. جایی که مدیران بیمه ملت با شناخت مناسب از بازار، شبکه ای قوی از نمایندگان را در این شرکت تشکیل داده اند.

بیشتر بخوانید  انصارالله: با استفاده از تجارب ایران موشک و پهپاد می‌سازیم

در واقع پرتفوی خرده فروشی که از طریق شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت به این شرکت جذب شد علیرغم افزایش حق بیمه تولید، زیان اندکی را برای این شرکت به همراه داشت و اعتبار موفقی را پیش روی این شرکت و سهامداران آن قرار داد.

بیمه ملت می تواند نمونه موفقی در صنعت بیمه در زمینه تقویت شبکه فروش و ارزش دادن به نمایندگان باشد و علاوه بر آن اهمیت شبکه فروش و جذب پرتفوی های کوچک را برجسته کند.

روابط عمومی بیمه ملی

دیدگاهتان را بنویسید