نمایشگاه تراکنش؛ فرصتی مغتنم برای انتقال تجربیات مفید فعالان کسب و کارها



یکی از اعضای هیات مدیره بانک پاسارگاد در حاشیه این جلسه که به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس مرکز فابا و همچنین تشریح برنامه های هشتمین تجلی بزرگ مالی برگزار شد. فناوری در گفت و گو با فابا نیوز درباره دستاوردهای برگزاری نمایشگاه تراکنش اظهار داشت: ابتدا باید از رویکردهای گروه فابا در برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران قدردانی و تشکر کرد و تاکید کرد که کاری که مرکز فابا در این زمینه انجام می دهد. ارتباط با نمایشگاه کار بسیار شایسته ای است.

نمایشگاه معاملات

ساروخانی افزود: اقدام مرکز فابا در برگزاری دوره‌های آموزشی قابل تقدیر است و این رویکرد فضای بانکی کشور را فعال می‌کند که با برگزاری نمایشگاه تراکنش بیش از پیش پررنگ‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: در واقع نمایشگاه معاملاتی منجر به انتقال تجربیات مثبت فضای کسب و کار و از سوی دیگر مشاهده کاستی های حوزه بانکی می شود.

یکی از اعضای هیات مدیره بانک پاسارگاد خاطرنشان کرد: سوالاتی که در نمایشگاه تراکنش سالانه مطرح می شود، رویکرد ما به آینده را با افزایش سرعت تحولات نظام بانکی مشخص می کند.

ساروخانی در ادامه با بیان اینکه در حوزه بانکی و فناوری محدودیت بودجه نداریم، تاکید کرد: در حوزه بانکی نیز بودجه مورد نظر را تامین کرده ایم زیرا در قبال جامعه مسئولیت داریم و بنابراین به صراحت می توان گفت که موفق به تحقق مولفه ها شده ایم. از حوزه بانکی و در این مسیر فابا همراه ما بود.

نمایشگاه معاملات

در این جلسه محمد مراد بیات مدیرعامل مرکز فابا ضمن خیرمقدم و تشریح سازوکارهای همفکری از همکاران خواست تا مدیران ارشد را در جریان برنامه های هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران و سایر برنامه های مرکز فابا قرار دهند. مدیران برنامه های زیر را ارائه کردند:

بیشتر بخوانید  ثریا قاسمی برای لعیا زنگنه سنگ تمام گذاشت

کیک تولد 15 سال از تاسیس مرکز فابا

برنامه های متنوع هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

به بخش فراتراکنش، فراتراکنش گفته می شود

تلویزیون تعاملی و بین المللی تراکنش تلویزیونی

نمایشگاه معاملات

لازم به ذکر است در این نشست صمیمانه که از ساعت 18 همان روز آغاز شد، بخش اول جلسه با گفتگوهای دوستانه، عکس های روزنامه، مصاحبه با خبرنگاران و سپس فیلمی از فعالیت ها برگزار شد.مرکز هفت فناوری راه ها”.

نمایشگاه معاملات

در قسمت دوم این جلسه پوستر مرحله هشتم معامله به امضا و تایید مدیری رسید و در پایان با صرف شام و تودیع حاضران خاطره ای ماندگار در صنعت بانکداری و پرداخت ثبت شد. .

یادآور می‌شود، نمایشگاه تراکنش ایران هشتمین دوره خود را در یک بازه زمانی سه روزه از تاریخ ۵ تا ۸ دی ماه ۱۳۰۱ برگزار می‌کند. در این رویداد بزرگ فناوری مالی ایران، مباحث اکوسیستم های صنعت مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در 12 محور مطرح می شود و فرصت مغتنمی است تا با بحث های خردمندانه گره مشکلات باز شود.

دنیای جدید متاورس در این رویداد علاوه بر برگزاری حضوری، میزبان بانک‌ها و شرکت‌هایی از ایران و سایر کشورها نیز خواهد بود و فرصت ویژه‌ای را برای تعاملات بین‌المللی فراگیر فراهم می‌کند.

برای حضور و شرکت در این بحث ها یا سایر بخش های نمایشگاه تراکنش ایران می توانید با شماره تلفن (43347-305 داخلی) و یا شماره همراه (09209501929) تماس حاصل فرمایید.

دعوت نامه هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

نمایشگاه معاملات

نمایشگاه معاملات

دیدگاهتان را بنویسید