فروش فوق‌العاده پژو ٢٠٧ ویژه مادران آغاز شد



آنچه دیگران می خوانند:

این گروه صنعتی پس از پایان عمر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و بازتوزیع اجرای طرح های فروش محصولات و قرعه کشی (فقط برای محصولات ایران خودرو)، برای سومین بار هفت محصول خود را در روز پنجشنبه گذشته به فروش رساند. به صورت فروش ویژه (دو محصول) و پیش فروش به مدت یکسال (پنج محصول) به صورت قرعه کشی انجام می شود.

اکنون ایران خودرو بر اساس طرح حمایت از خانواده و قانون حمایت از جوانان، همزمان با عرضه خودرو پژو 207 در بورس کالا که به تازگی دریافت شده است، از امروز (شنبه 30 آبان ماه) طرحی فوق العاده به فروش این خودرو (فرمان برقی پژو 207) با مهلت تحویل حداکثر سه ماه برای مادران دارای دو فرزند یا بیشتر که فرزند دوم آنها از 24 آبان 1400 متولد شده است.

متقاضیان از امروز سه روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir درخواست خود را ثبت کنند. مادرانی که در طرح های قبلی موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند در طرح فعلی ایران خودرو ثبت نام کنند.

انجام قرعه کشی بسته به تعداد متقاضیان

همانطور که در اطلاعیه این گروه خودرویی آمده است، در صورت بالا بودن تعداد متقاضیان نسبت به ظرفیت فروش، قرعه کشی چهارشنبه هفته جاری (4 آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود. در غیر این صورت به کلیه متقاضیان خودرو اختصاص داده می شود.

بیشتر بخوانید  الهام حمیدی قبل و بعد از عمل زیبایی

به هر کد ملی فقط یک خودرو اختصاص می یابد، مدارک خودرو ارائه شده با این بخشنامه در رهن شرکت نخواهد بود و شماره تلفن همراه درج شده باید به نام متقاضی باشد.

پس از واریز وجه (رای دهندگان یا کلیه ثبت نام کنندگان) و قبل از تنظیم قرارداد، اطلاعات مربوط به مادرانی که سپرده را پرداخت کرده اند برای ثبت احوال به سازمان ارسال می شود. در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و بعدی، بر اساس اطلاعیه شورای اسلامی، ثبت نام متقاضی غیرفعال می شود و وجوه پرداختی ظرف 20 روز کاری مسترد می شود.

منبع: ایسنا


دیدگاهتان را بنویسید