جذاب‌ترین مرد سال ۲۰۲۲ دنیا انتخاب شد + عکس



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: کریس ایوانز بازیگر هالیوودی از سوی مجله PEOPLE به عنوان جذاب ترین مرد سال 2022 انتخاب شد. او می گوید که با این انتخاب باید خود را برای آزار و اذیت های شیطنت آمیز دوستانش آماده کند، اما می داند که مادرش بسیار خوشحال خواهد شد.

ایوانز، 41 ساله، هنوز با عنوان جدید سکسی ترین مرد زنده در سال 2022 کنار می آید، اما می داند که این خبر حداقل یک نفر را خوشحال می کند و می گوید: «مادر من خیلی خوشحال خواهد شد. او به هر کاری که من انجام می‌دهم افتخار می‌کند، اما این چیزی است که او واقعاً می‌تواند به آن افتخار کند.»

کریس ایوانز

او که اهل بوستون است، احتمالاً ترجیح می دهد در مورد هر چیزی به جز داغ بودن صحبت کند. با خنده می گوید: «حرف زدن در موردش سخت است. این مانند شکل عجیبی از لاف زدن فروتنانه است.”

ستاره مرد خاکستری به شوخی می گوید که این واقعاً منبع آزار دوستانش خواهد بود و او برای آن آماده است. ایوانز که بیشتر به خاطر نقش کاپیتان آمریکا، ابرقهرمان نوع دوست و فداکار در مجموعه چند میلیارد دلاری مارول شناخته می شود، ترجیح می دهد در مورد حرفه خود صحبت کند که در دهه گذشته بسیار موفق بوده است.

او تنها در این سال در فیلم‌های لایت‌وار پیکارد و مرد خاکستری از نتفلیکس بازی کرد و سه فیلم جدید از جمله Ghosted ساخت که تهیه‌کننده آن‌ها بود و قرار است در سال 2023 توسط اپل اکران شود. تی‌وی پلاس (+AppleTV) نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید  پرفروش ترین اتومبیل های اروپا - ایسنا

اکنون در دهه پنجم زندگی، ایوانز تلاش می کند تا تعادل بین کار و زندگی را در اولویت قرار دهد و تا حد امکان زمان بیشتری را در خانه با خانواده خود در بوستون بگذراند. او می گوید: وقتی صحبت از بازی در یک فیلم به میان می آید، برای من مهمترین چیز این است که فیلمبرداری در کجا انجام می شود. چون فکر می‌کنم خیلی پیرتر از آن هستم که بتوانم شش ماه بیرون از چمدان زندگی کنم و در خانه شادتر هستم.»

او همچنین بیشتر به آینده ای خارج از بازیگری فکر می کند که شامل ازدواج و پدر شدن می شود. ایوانز می گوید: «این چیزی است که من می خواهم. فقط از من انتظار نداشته باشید که وقتی اتفاق می افتد زیاد در مورد آن صحبت کنم. “بعضی چیزها را فقط برای خود یا فقط برای خانواده و دوستان خود می خواهید.”

ایوانز پس از 22 سال فعالیت حرفه ای خود اعتراف می کند که آماده است کمی سرعت خود را کاهش دهد و گفت: “لذت بخش ترین بخش کار من این است که به اندازه کافی احساس امنیت کنم که پایم را از روی گاز برداریم. احساس می‌کنم کمی آزادی بیشتری دارم تا از صنعت فیلم فاصله بگیرم و پروژه‌هایی پیدا کنم که میل من به خلاقیت را در زمان بازگشت برآورده کند.»


بیشتر بخوانید  ماجرای جنجالی ابر متان در آسمان تهران چه بود؟

دیدگاهتان را بنویسید