ترانه علیدوستی هم کشف حجاب کرد



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: ترانه علیدوستی 31 دی 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه علیدوستی او فرزند نادره حکیم الهی، مجسمه ساز و حمید علیدوستی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. ترانه علیدوستی وی با علی منصور ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد ترانه علیدوستی موضوع جشنواره کن بود.پسما علیدوستی با انتشار تصویری از خود بدون حجاب، حمایت عمومی خود را از اغتشاشات اعلام کرد.

ترانه علیدوستی

شایعه طلاق علیدوستا از همسرش علی منصور

ترانه علیدوستی در زمان ازدواج به برخی از شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره همسرش و ازدواجش واکنش شدیدی نشان داد و گفت: چند هفته ای است که به مسافرت رفته ام و اخیرا متوجه شدم در غیاب من صدای بلندی دارد. . متنی در مورد زندگی خصوصی من در رسانه ها منتشر شد.

علیدوستی ادامه داد: این شایعه که به نظر می رسد حسن نیت باشد، در داخل پر از تصورات شرم آور نویسنده آن درباره شخصی ترین مسائل زندگی ام از جمله اظهار تاسف بر مرگ برادرم و انتشار اکاذیب مطلق درباره همسرم است. همسرم نه تاجر است و نه ساکن لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است.

ترانه علیدوستی

خبر طلاق شایعه است

خبر طلاق خانم ترانا علیدوسی از همسرش علی منصور شایعه است و این دو هنوز واکنشی به این سخنان نشان نداده اند، به محض انتشار اخبار جدید در اینجا قرار خواهد گرفت.

بایکوت اسکار 2017 و چرا در تلویزیون پخش نمی شود

ترانه علیدوستی برای بازی در فیلم فروشنده بدنام برنده جایزه اسکار شد اما در توییتی اعلام کرد که در این مراسم شرکت نخواهد کرد. وی نوشت: طرح ترامپ برای ممنوعیت سفر ایرانیان به آمریکا نژادپرستانه است، چه این ممنوعیت شامل یک رویداد فرهنگی باشد و چه نباشد. من به عنوان اعتراض در مراسم اسکار شرکت نخواهم کرد.”

بیشتر بخوانید  افتتاح نمایشگاه خدمات بسیج در رشت/ بسیج از هیچ خدمتی به مردم دریغ نمی‌کند- اخبار گیلان - اخبار استانها تسنیم

ترانه علیدوستی متولد 1362 و دارای مدرک بازیگری در رشته عکاسی است که دوره های بازیگری را در کلاس های آزاد بازیگری زیر نظر حسین محیوب، امین طرح، آتیلا پسیانی و مهدی فاتی گذرانده است.

پدر ترانا علیدوستی، حمید علیدوستی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و یکی از مربیان فعلی فوتبال ایران است. برادرش در روز چهارشنبه 1383 درگذشت. درست در همان روزهایی اتفاق افتاد که علیدوستی در فیلم چهاربان سوری بازی کرد، فیلمی که در آن با درخشش در نقش دوم توانست خود را به عنوان بازیگری توانمند معرفی کند. مادر علیدوستا سنگ تراش و مجسمه ساز است.

ترانه علیدوستا در کودکی علاقه ای به بازیگری نداشت. اما به سینما رفتن علاقه داشت و فیلم های زیادی می دید. ترانه علیدوستی در دوران کودکی علاقه ای به بازیگر خاصی نداشت اما بعدها به بازی پرویز پرستویی، عزت الله تزامی و آتیلا پسیانی علاقه مند شد.

ترانه علیدوستی در حال حاضر بازی باران کوثری و گلشیفته فراهانی را در بین بازیگران هم نسل خود می پسندد. پدر علیدوستی علاقه زیادی به سینما دارد و زیاد فیلم می بیند. یکی از فیلم هایی که تاران دیده و به خوبی به یاد دارد، فیلم «سینما پارادیزو» است.

پدر ترانه علیدوستی آرشیو تاریخ سینما دارد. به خصوص فیلم های «برگمان، فلینی و کیسلوفسکی». علیدوستی اولین بار در سال 1359 با بازی در فیلم “من 15 ساله” در سینما ظاهر شد. حبیب رضایی از بیش از 600 نفر برای این نقش درخواست داد و از بین همه آنها این آهنگ پذیرفته شد. سیمرغ بلورین برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. پدرش وقتی فیلم «من 15 ساله هستم» را دید گریه کرد.

بیشتر بخوانید  ادامه کاهش قیمت‌ طلا و سکه در ایران / کاهش چشمگیر تقاضا در بازار

ترانه علیدوستا اگرچه در زمان بازی در فیلم من 15 ساله نه ازدواج کرده بود و نه مادر، اما نقش خود را به قدری خوب بازی کرد که همه او را تحسین کردند.

ترانه علیدوستی به غیر از بازیگری دوست دارد فیلمنامه نویسی را هم تجربه کند. او علاقه مند به بازیگری با رابرت دنیرو است. در اوقات فراغتش گاهی نقاشی می کشد. اما درس خواندن را فراموش نمی کند و کتابخانه خوبی دارد.

سبک نقاشی علیدوستی سیاه قلم است که به صورت تجربی از آن استفاده کرده است. او به آهسته حرکت کردن و برداشتن قدم های درست اعتقاد دارد.

ترانه علیدوستا دختر مسئولیت است. او دوستان کمی دارد. معمولا وقتی اتفاق خیلی بزرگ و شادی برایش می افتد، نمی تواند سریع عکس العمل نشان دهد. او قبل از بازیگر شدن، به این فکر می کرد که خواننده اپرا شود. دو سال در هنرستان موسیقی تحصیل کرد و با پگاه آهنگرانی همکلاسی بود. کلارینت ساز تخصصی او بود و پیانو را به عنوان ساز دوم می نواخت. در دوران مدرسه، کودکی درس خوان و باهوش بود. شما همیشه به دنبال پویایی و تحرک هستید.

ترانه علیدوستی در تمام فیلم هایی که بازی کرد از سن واقعی او جلوتر بود. ترانه علیدوستا در فیلم های کنعان و شهر زیبا حضور درخشانی داشت. او لذتی را که از بازی خود به دست می آورد را دوست دارد. او احساساتی است و ترجیح می دهد کاری که انجام می دهد با احساساتش مرتبط باشد. یکی از سرگرمی های او داستان نویسی است و چندین داستان از او در مجلات چاپ شده است. او بسیار ریسک گریز است.

ترانه علیدوستا در تئاتر هم کار می کند. او بازیگر سخت کوشی است و فیلمنامه برایش بسیار مهم است. در خانه عادت دارد تلویزیون را همیشه روشن نگه دارد. او معتقد است سطح برنامه تلویزیونی بسیار پایین است. معصومیت خاصی در چهره اش دیده می شود. در پایان سخنان خود را مؤدبانه و محترمانه بیان می کند. می گوید: سعی می کنم زیاد حیا نکنم تا خدای ناکرده به ورطه نفاق نیفتیم.

بیشتر بخوانید  اگر میگرن دارید بخوانید | با این راهکار میگرن را درمان کنید

نمایش خانگی:

آهنگ علیدوستی در سریال شهرزاد ساخته حسن فاتی اولین سری خود را به دست آورد.این سریال در تاریخ 31 مهر 1393 وارد شبکه نمایش خانگی شد.وی در این سریال نقش شهرزاد را بازی می کند. شهرزاد دانشجوی پزشکی است که در سال 1332 با کودتای 7 مرداد زندگی خود را تغییر داد و ترانه علیدوستی یکی از کسانی است که در تلویزیون قهر کرد و این سریال بدون حضور علیدوستی شناخته نمی شد.

ترانه علیدوستی

پخش آهنگ علیدوستا در تلویزیون:

تاران علیدوستی که تاکنون در هیچ سریال تلویزیونی حضور نداشته است درباره عدم حضورش در سریال های تلویزیونی گفت: من در تلویزیون بازی نمی کنم. 12 سال است که بازی نکرده ام. چون معتقدم این یک خیانت فرهنگی است. من قبلاً این را گفتم. من انتخاب کردم حتی سریال برتر ما در نهایت تسلیم جهت مزخرف پخش می شود. من کسانی را که در تلویزیون کار می کنند قضاوت نمی کنم، اما مردم حق قضاوت دارند. ما در این موقعیت هستیم که باید مورد قضاوت قرار بگیریم.

دوبله و صداپیشگی علیدوس:

ترانه علیدوستی صداپیشه نقش «خورشید» در انیمیشن جمشید و خورشید بود.


دیدگاهتان را بنویسید