بورس در معاملات امروز هم صعودی شد


به گزارش سایت طلا،بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی قرار گرفت، به گونه‌ای که در ابتدای معاملات رو به کاهش نهاد و از میانه بازار روند صعودی را شروع کرد و در پایان معاملات با افزایش 5851 واحد به رقم یک میلیون 413 هزار و 585 واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هموزن با افزایش 1247 و احد به رقم 397 هزار و 447 واحد رسید.ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 5 میلیون و 233 هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش ا ز9.8 میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب 431 هزار فقره معامله و به ارزش 5 هزار و 110 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همه شاخص‌های بورس امروز سبز شدند اما میزان افزایش شاخص‌ها زیر یک درصد بود. شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی 0.44 درصد رشد کرد، این دو شاخص با معیار هموزن 0.31 درصد افزایش یافتند.

شاخص آزاد شناور 0.42 درصد رشد کرد. شاخص بازار اول بورس 0.55 درصد افزایش یافت و شاخص بازار دوم بورس 0.29 درصد افزایش یافت.

امروز نمادهای پالایش تهران، چادرملو، گسترش نفت و گاز پارسیان، مپنا،‌پالایش نفت تبریز و پالایش نفت بندرعباس به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص را داشتند و نماد گل‌گهر بیشترین اثر کاهشی را در بازار داشته است.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با ۷۳ واحد افزایش در رقم ۱۸ هزار و ۴۲۱ واحد ایستاد.

در این بازار ۲۳۰ هزار معامله به ارزش ۶۷ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول، شرکت آهن و فولاد ارفع، صنعتی مینو، بیمه پاسارگاد، زغال سنگ پروده طبس و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بیشتر بخوانید  چه زمانی اجازه داریم به رابطه قبلی خود بازگردیم؟

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید