حمله خونین در زابل | به رگبار بستن مردان و زنان + جزئیات



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: حجت الاسلام علی مصطفوی نیا اظهار داشت: امروز زمان رسیدگی به پرونده قتلی است که طرفین پرونده در دادسرای زابل با هم درگیر شدند و این درگیری منجر به تیراندازی شد که بر اثر آن 6 نفر از اعضای خانواده درگیر شدند. کشته و 2 نفر مجروح شدند.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: این درگیری مربوط به یک پرونده اختلاف شخصی است و ربطی به اغتشاش و مسائل سیاسی ندارد.

جزئیات تیراندازی مقابل دادگاه زابل

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: صبح امروز جلسه رسیدگی به پرونده قتل بین دو طایفه در دادگاه کیفری یک شهرستان زابل تعیین شد و طرفین پرونده با یکدیگر درگیر شدند. . وقتی در دادگاه حاضر شدند

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در جریان درگیری بین دو طایفه مذکور چندین تیر شلیک شد.

شمس آبادی با اشاره به جراحات ناشی از تیراندازی گفت: در جریان این حادثه 8 نفر مجروح شدند که 6 نفر در این حادثه و 2 عابر پیاده که حال یکی از آنها وخیم بوده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. اتاق عمل منتقل شده است.

وی گفت: همچنین صبح امروز به دلیل اختلاف طرفین در این پرونده، درگیری دیگری در منزل یکی از طرفین پرونده – جدای از اتفاقات خارج از دادگاه – منجر به قتل شد و موضوع در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید شیر | لبنیات گران شد

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: برای حل این حادثه پرونده قضایی آغاز و متهمان شناسایی و دستورات دستگیری لازم برای مراجع انتظامی صادر شد.


دیدگاهتان را بنویسید