دلخوری بازیگر معروف از فحاشی مردم



آنچه دیگران می خوانند:

شاهین تسلیمی او دوره فارغ التحصیلی خود را که با تئاتر شروع شد به پایان رساند تا اینکه پس از ازدواج در هند، ترکیه و کانادا زندگی کرد و اکنون شاهین تسلیمی بازیگر مشهور تلویزیون است. شاهین تسلیمی بازیگری را از سنین پایین در تئاتر آغاز کرد و حتی از سوی مجله جوانان به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد اما به دلیل مخالفت خانواده برای همیشه این هنر را کنار گذاشت. شاهین تسلیمی که خواهان بازگشت آرامش به کشور است، تنها آرامش را برای مردم کشورش می خواهد و تاکید می کند که برای یکدیگر ارزش بیشتری قائل هستند.

شاهین تسلیمی

این بازیگر در گفت وگو با ایسنا، ابتدا با تاکید بر اینکه قصد مصاحبه نداشتم، از برخورد با برخی افراد در فضای مجازی گلایه کرد و گفت: اگر صحبت می کنم، برخی به من فحش می دهند، سکوت می کنم و این باز هم همینطور.” . با بازی در یکی دو فیلم و سریال چه گناهی کردم؟ چرا با این سن به من توهین می کنند؟ تنها کاری که می کنم خدمت به مردم کشورم است.

تسليمي تصريح كرد: در سريال آزادي مدال بازي كردم و در حال حاضر واقعا نمي خواهم در كار ديگري بازي كنم چون هر كاري مي كنم چيزي مي گويند. نظر ندادم هیچی من یک هنرمند قدیمی هستم اما متأسفانه با من اینطور رفتار می کنند. من واقعا با کسی کاری ندارم. من فقط یک بازیگر هستم و برای مردم کشورم کار می کنم. بعضی ها که ما را در خیابان می بینند می گویند ما تلویزیون نمی بینیم، اما جالب است که درباره سریال های ما صحبت می کنند. وقتی نگاه می کنند چرا می گویند ما نمی بینیم؟

بیشتر بخوانید  فیلم لحظه اصابت موشک های سپاه به مقر جاسوسی موساد / فیلم

هر کاری که می کنیم برای مردم است

وی سپس به سریال «آزادی مشروط» که این روزها در حال پخش است اشاره کرد و گفت: آقای ده نمکی این سریال را در دوران کاهش شیوع ویروس کرونا ساختند تا مردم بتوانند تفریح ​​کنند، بخندند و از آن حالت افسردگی در دوران بیماری خارج شوند. و برای آنها حس شوخ طبعی ایجاد کنید.be این مجموعه تازه شروع شده است و اگر کمی جلوتر برود مطمئنا زیباتر خواهد شد. فیلمسازان و بازیگران ما تا می توانند برای مردم چیزهایی بسازند تا مردم از غم خود بیرون بیایند و کمی بخندند.

بازیگر سریال وضعیت سفید، دردسر بزرگ، دزد و پلیس، ذن بابا، ماترانا و خداحافظ عزیز تاکید کرد: به هر حال ما ایرانی هستیم و فرهنگ و زندگی ایرانی را بیش از هر چیز دیگری ترجیح می دهیم. در آثارمان هم دوست داریم روزمرگی ایرانی را به تصویر بکشیم و این بیشتر به دل ما می آید. سریال هایی مثل خانه به شوور، بزنگاه یا وضعیت سفید را به خاطر دارید؟ ببینید مردم چقدر این سریال ها را دوست داشتند، چون از زندگی ساده و صمیمی مردم می گویند. حالا سریال «مشروط» هم سریالی است که کارگردان می خواهد با کرونا شوخی کند تا مردم از فکر بیماری دور شوند. خداروشکر کرونا خیلی کم شده و انشالله به زودی ریشه کن میشه.

شاهین تسلیمی

آرزوی ایران و ایرانی

شاهین تسلیمی درباره آرزوی خود برای مردم کشورش گفت: تنها آرزوی من این است که انشاالله مردم خوب فکر کنند و آرامش در کشور ما حاکم شود. انشالله مردم از هر لحاظ موفق و سلامت باشند و قدر همدیگر و جانشان را بدانند، خدایا من هنرمندم، کشورم و مردم کشورم را دوست دارم. هرکس کشورش را دوست دارد باید نسبت به ایران و ایرانی بودن آن تعصب داشته باشد. ما بازیگران با این شرایط با بازی در فیلم و سریال اشتباه نکردیم. هر کاری که می کنیم برای مردم است.

بیشتر بخوانید  اولین واکنش طالبان به جنگ روسیه و اوکراین

شاهین تسلیمی

وی همچنین گفت: واقعا چند نفر اخبار و گزارش های سیاسی را دنبال می کنند؟ روح آدم خسته میشه بالاخره افراد در این شرایط به سریال های آرامش بخش و گاهی طنز نیاز دارند. انشاالله این کار دیده شود و به زودی آرامش به کشورمان بازگردد.


دیدگاهتان را بنویسید