مدیرعامل فولاد مبارکه «مرد سال فولاد ایران» شد



در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد، شرکت کنندگان این سمپوزیوم با اکثریت آرا محمد یاسر طیب نیا را به عنوان مرد سال فولاد ایران انتخاب کردند.

انجمن آهن و فولاد ایران همه ساله قبل از برگزاری سمپوزیوم فولاد، از طریق مکاتبه شرکت های مرتبط با صنعت آهن و فولاد، هر شرکتی را ملزم به اعزام یکی از مدیران و یا کارشناسان برجسته خود می کند که حداقل 20 سال سابقه کار موثر داشته باشند. با بیوگرافی خود به معرفی این انجمن; سپس این افراد در فهرست نامزدهای هر سمپوزیوم مرد فولادی سال قرار می گیرند.

هنگام ثبت نام در این سمپوزیوم، لیستی از نامزدهای مرد سال فولاد که توسط شرکت ها ارائه می شود، به کلیه شرکت کنندگان ارائه می شود. پس از جمع آوری آرای این افراد، در سمپوزیوم فولاد 401 و به انتخاب شرکت کنندگان این سمپوزیوم، محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با حداکثر آرا به عنوان مرد سال فولاد ایران انتخاب شد.

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه پس از دریافت تندیس مرد سال فولاد ایران، در پایان سمپوزیوم فولاد 401 پشت تریبون حاضر شد و گفت: مرد فولادی سال کارکنان و پیمانکاران فولاد مبارکه هستند. گروهی که علیرغم موانع متعدد، علیرغم مشکلاتی که گریبانگیر این صنعت بود، توانستند تولید خود را حفظ کنند

وی افزود: مرد فولادی کسانی هستند که رکوردهای تولید متوالی را در فولاد مبارکه به ثبت رساندند، مرد فولادی کسانی هستند که در یک حمله سایبری بی سابقه به فولاد مبارکه در کمتر از 36 ساعت جریان تولید این شرکت را به طور کامل برقرار کردند.

بیشتر بخوانید  اجرای مشترک "بابا یتو" توسط دو گروه کر از ایران و کرواسی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: مرد سال کارگری است که با دستان پینه بسته کنار کوره کار می کند، مرد سال فولاد کسانی هستند که آگاهانه اجازه نگذاشته اند که به تولید شرکت های فولاد مبارکه آسیبی وارد شود. و در اوج تحریم ها با بومی سازی مواد، قطعات و تجهیزات .ورودی

وی با بیان اینکه افتخار کسب عنوان مرد سال فولاد ایران را به همکارانم در گروه فولاد مبارکه تقدیم می کنم.

Erasin

دیدگاهتان را بنویسید