ازدواج پریناز ایزدیار علنی شد


پریناز ایزدیار متولد 17 شهریور 1364 در بابل در مازندران است.پریناز ایزدیار بازیگر است. پریناز ایزدیار فارغ التحصیل رشته گرافیک است. پریناز ایزدیار کار خود را از تلویزیون آغاز کرد و در سینما به سیمرغ رسید. پریناز ایزدیار بچه ها را خیلی دوست دارد و گیاهخوار است.

پریناز ایزدیار متولد هشتم شهریور 1364 در بابل مازندران و بازیگر زیبای ایرانی است.

پریناز گرافیست، پدرش وکیل و برادران و خواهرانش هر دو پزشک هستند، او دوست دارد بخوابد و غذای گیاهی بخورد، او کوچکترین فرزند خانواده است.

پریناز ایزدیجار و خانواده اش

پدر و مادر پریناز مخالف بازیگر شدن او بودند، بنابراین شرط گذاشتند که او ابتدا در رشته ای غیر از بازیگری تحصیل کند و سپس به بازیگری بپردازد، بنابراین او به پیشنهاد یکی از دوستانش همزمان در دوران دانشجویی به تحصیل در رشته گرافیک پرداخت. او برای بازی خطرناک حسن تست داد.هدایت در سال 1395 شرکت کرد و برای ایفای نقش مکمل در این فیلم پذیرفته شد اما به دلایلی فیلم هرگز اکران نشد.

پس از بازی سکال و هال به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت و در این بین با هنرجویان بازیگری تمرین کرد و بدون کلاس بازیگری در همان روز برای بازی در تله فیلم دعوت شد که راه پیشرفت را برای او باز کرد.

پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیجار بازیگر سریال زمانه

پریناز ایزدیجار اولین بار در سال 2013 با سریال 5 کیلومتر تا بهشت ​​در تلویزیون ظاهر شد که چهره او را به شهرت رساند. او یک سال بعد در سریال زمانه به اوج محبوبیت و شهرت رسید و به اینها باید سریال شهرزاد را هم اضافه کرد. آثار.

بیشتر بخوانید  ضرب المثل مار از پونه بدش میاد یعنی چه؟ + ریشه و داستان آن

او قبل از شروع دوره بازیگری و در دوران دانشگاه در نمایش های اسلامی مانند تبلیغ سریع و … شرکت می کرد و بحث مدل بودن نیز یکی از این برنامه های اسلامی بود.

پریناز فست فود دوست دارد، می گوید:

من فست فود دوست دارم اما سعی می کنم کمتر بخورم.

چون می دانم خوب نیست و خودم را کنترل می کنم که بیشتر اوقات نخورم اما وقتی عجله دارم و غذای خانگی ندارم می خورم.

من قبلا تنقلات را دوست داشتم، اما از زمانی که متوجه شدم چقدر برای پوست مضر است، مخصوصا برای ما بازیگرانی که مدت زیادی روی پوستمان آرایش می کنیم، پوستمان به تنهایی است.

عروسی پریناز ایزدیار

من دوست دارم ازدواج کنم، مخصوصا بچه ها را دوست دارم و دوست دارم حس مادری را تجربه کنم، اما فکر می کنم ازدواج به بلوغی نیاز دارد که هنوز به آن نرسیده ام، این بلوغ یک طرفه نیست، دو طرفه است. پریناز ایزدیجار و همسرش پریناز برای به عهده گرفتن مسئولیت زندگی زوجی در حال حاضر مجرد هستند.

پریناز ایزدیار

من عاشق دریا هستم، دریا رفتن و پیاده روی در ساحل واقعا برایم خوب است، به همین دلیل هر وقت فرصت کنم به خانه پدرم می روم و قبل از رسیدن به دریا می روم.

وقتی با دریا روبرو می شوم و صدای امواج آن را می شنوم و به شکوه بی پایان آب نگاه می کنم، احساس می کنم همه مشکلاتم حل شده و آرامش پیدا کرده ام.

گیاهخواری

من مدتی است که گیاهخوار هستم. البته به جای اینکه بگوییم رژیم غذایی سالم با کاهش وزن و این جور چیزها یک دلیل اصلی دارد و آن هم این است که دلم برای حیوانات می سوزد.

بیشتر بخوانید  فیلم/ اشک‌های کاراته‌کار عربستانی پس از اخراج و از دست دادن مدال طلا

موسیقی

دوست دارم موسیقی کار کنم و ساز را یاد بگیرم، اما شاید استعدادی در این زمینه نداشتم یا به صورت جدی و حرفه ای این کار را انجام ندادم. در مورد سبک های مورد علاقه ام در موسیقی باید بگویم که به سبک خاصی وابسته نیستم. هر آهنگی خوبه می شنوم

دوران کودکی

دوران کودکی من در شهر ساری سپری شد و در این شهر به مدرسه رفتم اما در دبیرستان مجبور شدیم به تهران بیایم و من در تهران به مدرسه رفتم اما شرایط کار پدرم دوباره تغییر کرد تا دبیرستان را تمام کند و ما را ترک کرد. در بابل هستند. در همان زمان از اینکه دیدم دوباره تختی فراهم شد بسیار خوشحال شدم و به شهر پدرم برگشتم اما این خوشحالی زیاد طول نکشید چون شرایط کاری پدرم دوباره تغییر کرد و مجبور شدیم به تهران برویم.

بعد از چند سال که کار پدرم در تهران تمام شد، شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره او به گوش رسید و در نهایت تصمیم گرفتند به شمال برگردند، اما من این بار به شمال نرفتم و در تهران ماندم.

جایزه پریناز

پریناز ایزدیار سیمرگ کریستال برای بازی در فیلم عابد و یک روز برنده جایزه بهترین نقش اول زن از سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

اگر از من بپرسید مهمترین ویژگی اخلاقی شما چیست؟ بدون شک سادگی را می گویم، سادگی به این معنا که در روابط پیچیده نیستم و سیاسی بازی می کنم و سعی می کنم احساسات واقعی خود را نشان دهم، نه سیاست.

بیشتر بخوانید  هادی چوپان بالاخره عذرخواهی کرد+ فیلم

پریناز ایزدیار

فیلم های پریناز ایزدیار

سلسله

● شهرزاد 2-1395

● شهرزاد – ۱۳۹۴

● زمان – ۱۳۹۱

● مثل یک کابوس – ۱۳۹۰

● پنج کیلومتر تا آسمان – 1390

● روبیک – 1390

فیلم ها

● هت تریک – 1396

● تابستان داغ – ۱۳۹۵

● ویلا – ۱۳۹۵

● یک روز خاص – 1394

● ابد و یک روز – 1394

● زنده تا گور – ۱۳۹۴

● 360 درجه – 1393

و این سیب برای شما – 1393

● خط ویژه – ۱۳۹۲

● ورود آقایان ممنوع – 1390

● یک مرد، یک شهر – 2006

دیدگاهتان را بنویسید