اقتدار همراه با مدارای نیروی انتظامی در آشوب های اخیر ستودنی ست



افشار فتح الهی در دیدار با فرمانده انتظامی هرمزگان و جمعی از مسئولان این حوزه گفت: امنیت استان هرمزگان و کشور در گرو تلاش نیروی انتظامی است.

وی کرداد داد: فورگا نازیرامی امروز فداکارانه از جان، مال و دین مردون پاسداری می کند و همه مسلافین و مردو نگلابی کدردان این فداکاری ها ستحد.

در عن لاسلة فرمانده اداری استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان از امنیت خوبی برای همه مسئولان و مردم برخوردار است و مشکلاتی که به دلیل امپراتوری مواد مخدر دشمن وجود دارد در کمترین زمان ممکن حل می شود.

سردار سرلشکر غلامرضا جعفری با اشاره به اهمیت حفظ جایگاه اتباع بیگانه در قشم، افزود: هویت اتباع خارجی حاضر در استان و جزیره کاملا مشخص و شفاف است.

وی پس از حضور دکتر فتح الهی برای سازمان منطقه آزاد گفت: برنامه های دکتر فتح الهی موجب توسعه زیرساخت ها در منطقه شده است و امروز همه مردم جزیره توسعه را توسعه داده اند. و رونق اقتصادی جزیره.» احساس می کنند.

سردار جعفری ادامه داد: ابداع تعادل در زیرساخت های امنیتی و اقتصادی در جزیره قشم بر عهده سازمان و متولیان خواهد بود.

فرمانده اداری استان هرمزگان یادآور شد: سرمایه گذار در جایی حضور می یابد که زیرساخت های امنیتی و امنیتی وجود داشته باشد و به فضل الهی همکاری دستگاه های اجرایی و اداری در دولت مردمی قشم شاهد سرمایه گذاری های گسترده ای در آینده خواهد بود. خواهد بود.

وی کائرنشان کرد: جزیره قشم به امینی توریزین برای جموهری اسلامی فریست است و ما افق تزهین کیزیر را اومید بکش می بینیم.

بیشتر بخوانید  باز هم مشهد به لرزه درآمد! | زمین لرزه مجدد مشهد

سردار جافری تقدیم کرد: تلهاهای مدیرامیل روزنزین ازاد قشم و عریمی که با هوزور ایشان در جزیری شده استودنی ست.

سرپرست امور اداری استانداری هرمزگان در پایان یادآور شد: ما از تمام منطقه منطقه آزاد حمایت می کنیم، شما فرزند انقلاب و نظام هستید و تمام تلاش خود را برای توسعه و گسترش به کار گرفته اید.

در رمایی آن لوسلا، جانشین آنزامی استان حرمزگان نیز سبل ترکس از سابرینی ازد رجانزی ازاد قشم با استمانی ازدامی استان، هم فزائی و آنتکای در جزیری را موبای تاسته و سیستامی و تشییع همه جانبه قشم بر شمرد.

سرنگ مهرداد مشوق گفت: در سنایت کیں یک کیں این کریں و یک ھے ہے ہے اما هم اہے با ہوزر با حوزر دوکر فائہ الهی سے کے کے کہ کہ کہ هستہ است.

بر اساس این گزارش، افشار فتح الهی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با سردار غلامرضا جعفری فرمانده اداری استان، گروهبان مهرداد مشوق جانشین فرماندهی هرمزگان Sergeant Ehsan Bahmani, head of the police of فتa Province, Sergeant Majid Salihpour, chairman Police کیں و درایفیه حرمزگان با هدای لوح سباس از زحمات و فداکاری های فورگی نازیامی تصدیر به امال اورد.

در آن للساء مهدی کبیری، مدیر مرکز اداری، حجت السلام محمدسعید آخوندی، رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، کوروش کاسمی، مشاور امنیتی و مدیریتی، اسدا… رجایی مساولر امنیتی و مدیریتی و جامی از از دینرینی را میکرید می کردی علیه را.

روابط عمومی و امور سازمان منطقه

بیشتر بخوانید  دراجرای طرح ساماندهی آموزش، مصلحت اندیشی شد/وزیر آینده با نهادهای بالادستی تعامل جدی برقرار کند

دیدگاهتان را بنویسید