محمدرضا ساکت صبح پنجشنبه در مراسم رونمایی از نماد تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: امروز یکی از اهداف باشگاه سپاهان در قالب مدل های حرفه ای به گوش و ذهن جامعه ورزش رسیده است. اخذ مجوز حرفه ای و استانداردهای مدیریتی شامل الزامات اداری، ساختاری، قانونی، ورزشی و بازاریابی می باشد. فیفا و AFC مجوز حرفه ای را در قالب این پنج اصل برای باشگاه های جهان معرفی کردند.
وی ادامه داد: ما مفتخریم که اولین باشگاه ایرانی هستیم که هر سال مجوز حرفه ای دریافت می کنیم. یکی از اصول مجوز حرفه ای، حضور پایدار در حوزه های درآمدزایی و بازاریابی و همچنین مدیریت هزینه و ارائه خدمات است. و محصولات به جامعه». به این ترتیب علامت تجاری مهم ترین قدم در این گام اساسی و جدی است که فیفا بر آن تاکید دارد. هر باشگاهی باید در زمینه تولید و ارائه محصول و برندسازی برتر باشد.
فولاد مبارکه مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اساسا هدف باشگاه سپاهان فراهم کردن زمینه برای اجرای همه جنبه های حرفه ای است. بخش بازاریابی و درآمدزایی بخش بسیار مهمی برای هر باشگاهی است و فروشگاه اختصاصی باشگاه سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان فعال است و محصولات اصلی سپاهان را از طریق فروش مستقیم و مجازی عرضه می کند.
ساکت با اشاره به علامت تجاری باشگاه سپاهان که به «2007» معروف است، تصریح کرد: در لوگوی این علامت ورزشکار با نام ورزشکار سال 1386 مهمترین افتخار فوتبال باشگاهی در تاریخ ایران است که سپاهان در آن سال مدیریت کرد. برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان؛ روز صعود سپاهان به این مسابقات مصادف با سالگرد تاسیس این باشگاه است به همین دلیل روز دوم آبان ماه را روز سپاهان می نامند.
وی با تاکید بر فعالیت کانون مداحان تصریح کرد: کانون مداحان تلاش می کند با سازماندهی دقیق و منظم هواداران، الگوهای فرهنگی، اخلاقی و جوان را در عرصه ورزش به ویژه فوتبال پرورش دهد.
Erasin