معرفی آخرین دستاوردهای مالی و سرمایه گذاری در نمایشگاه کیش اینوکس



چهاردهمین نمایشگاه ارائه فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور 250 شرکت و بنگاه از بخش خصوصی و دولتی طی 4 روز برگزاری این رویداد در نمایشگاه بین المللی مرکز کیش; عموم علاقمندان و فعالان این حوزه در معرض آخرین دستاوردها و نوآوری های صنعت مالی، ظرفیت های مالی و سرمایه گذاری در طرح های توجیه شده اقتصادی کشور قرار گرفتند.

رونمایی از سامانه پنجره منطقه آزاد کیش در نمایشگاه کیش اینوک از دیگر اقدامات موثر در این حوزه بود که مورد توجه شرکت ها و بنگاه های حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

همچنین برپایی پاویون معرفی طرح های دانش بنیان در سراسر کشور با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین انعقاد تفاهم نامه تامین مالی ۱۲. پروژه های سرمایه گذاران از جمله پروژه های قابل توجه است. دیگر دستاوردهای نمایشگاه کیش اینوک.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه و بیش از 34 نشست تخصصی و همایش همراه با موضوعات روز اقتصاد کشور توسط سازمان های دولتی و بخش خصوصی با حضور بیش از 5 هزار نفر برگزار شد.

نشست های تخصصی با موضوعاتی همچون دیپلماسی اقتصادی، مدل ایده آل حکمرانی اقتصادی، معرفی ریال دیجیتال بانک مرکزی، معرفی سندباکس نظارتی شرکت ملی اطلاعات، فرصت های پیش رو در دنیای NFT، فرصت های سرمایه گذاری مبتنی بر در مورد مدل شهر هوشمند، اقتصاد دیجیتال، موسسات مالی و مالی فراساحل، توسعه سرمایه گذاری های غیرمستقیم در بازار سرمایه، تامین مالی از طریق سیستم بانکی و بازار سرمایه، آخرین تحولات صنعت بیمه، بررسی مزیت های دانش جهش مبتنی بر قانون و تامین مالی این حوزه از طریق بازار سرمایه از جمله جلسات جانبی بود که در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید  بازگرداندن کیف پر از جواهرات و پول توسط راننده

در این نشست ها بیش از 150 نفر از مسئولان اقتصادی کشور، کارشناسان ارشد اقتصادی، اساتید دانشگاه، کارشناسان، متخصصان و سخنرانان حضور داشتند.

شایان ذکر است حضور بیش از 150 خبرنگار از رسانه های داخلی و خارجی با پوشش رسانه ای نمایشگاه کیش اینوک و اخبار آن در سطح وسیع تر از دیگر ویژگی های این رویداد محسوب می شود.

حضور نمایندگان کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی، استانداران، مدیران و مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان خصوصی سازی، مدیران عامل بانک ها، شرکت های تامین سرمایه و طیف وسیعی از فعالان اقتصادی کشور در نمایشگاه کیش اینوک زمینه ساز تشکیل نشست های تخصصی و هم افزایی در رفع چالش ها و موانع موجود و استفاده حداکثری از ظرفیت های اقتصادی کشور شدند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

دیدگاهتان را بنویسید