استیضاح کنندگان مستندات قوی مبنی بر سوء عملکرد وزیر صمت ندارد



نماینده مردم خمینی شهر در شورای اسلامی افزود: من شخصاً با بهبودیافته ها مذاکره کردم تا شواهد دقیق تری از آنها بشنوم و نتیجه گیری لازم را انجام دهم، اما اسنادی وجود دارد که تخلف آقای دکتر را ثابت می کند. فاطمی آمنه در بحث های استیضاح هیچ کدام.

وی گفت: مشکلات ساختاری و ریشه‌ای کشور ناشی از ضعف‌ها و سیاست‌های سال‌های گذشته است و در واقع میراث ناقصی است که صنایع از سال‌های گذشته به ارث برده‌اند و اینکه آیا این وزیر آشکارا بدرفتاری کرده است. ثابت شده است.

نماینده مردم خمینی شارا در شورای اسلامی ادامه داد: کشور در شرایط حساسی به سر می برد و فراز و نشیب های مختلفی را پشت سر گذاشته است، اما مهمتر از همه این است که انگیزه پیروی در صورت نبود اصلاحات باید باشد. انگیزه پیگیری، حتی اگر اقداماتی که نمایندگان در حد اختیارات قانونی خود باشند، نتیجه معکوس و برای کشور مضر خواهد بود.

وی بیان کرد: هیچ فاصله ای بین مجلس و دولت نیست و نیت همه خدمت به مردم است و هر انتقادی که متوجه حوزه نظارتی مجلس شود قطعاً در جهت بهبود امور مردم است.

نقدعلی با بیان اینکه این انتقادات پیام دوگانه و رقابت ناسالم و تهدیدی برای دولت نیست، گفت: لایحه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​به جدیت مجلس نزدیک شده است، هر جا که دولت نیاز به یک قانون داشته باشد. راه حل قانونی، مجلس هم همکاری می کند».

بیشتر بخوانید  سیل در شهر زیارت ۶۵ رأس گوسفند را تلف کرد

دیدگاهتان را بنویسید