اسامی کشته شدگان کربلا امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۱


اسامی کشته شدگان کربلا امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ | کشته شدن زائران ایرانی و لیست اسامی شهدای کربلا و عراق در مرز مهران در اربعین 1401 در ادامه مطلب.

یک خودرو ون حامل زائران ایرانی، صبح امروز در شهر کوت واژگون شد که به جان باختن  و زخمی شدن انجامید.

 

🔻این حادثه به دنبال تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک ون که در حامل کپسول گاز بوده است رخ می‌دهد.

🔻به دلیل اینکه شدت حادثه زیاد است و آتش سوزی شدیدی رخ داده بود اجساد قابل تشخیص نیستند.

🔻 آن اجسادی که متعلق به ایرانی‌ها باشد برای تشخیص هویت به ایران منتقل می‌شوند. باید آزمایش دى ان اى از اجساد گرفته شود تا بتوان هویت آنان را مشخص کرد.

 

یک منبع پزشکی نیز اظهار کرد که جمعه گذشته منطقه «النباعی» در ورودی بغداد یک سانحه رانندگی را ثبت کرد که منجربه مجروح شدن دو زائر و فوت دو زائر دیگر در شمال بغداد شد.

این منبع اظهار کرد که زائران به بیمارستان «دجیل» و بیمارستان عمومی «بلد» در استان صلاح الدین منتقل شدند و کادر پزشکی بیمارستان های مجاور برای کمک به مجروحان بسیج شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل زائرین اربعین حسینی به تیر چراغ برق در مسیر پایانه چذابه در غرب خوزستان، خبر داد که چهار مصدوم بر جا گذاشت.

به گفته عارف شرهانی این حادثه در کیلومتر سه جاده چذابه برای زایران اربعین از تهران رخ داد و ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ به منظور انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید  فال فرشتگان شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ | امروز فرشتگان برای متولدین هر ماه چه خبر خوشی دارند؟

وی همچنین اظهار کرد که مصدومان حادثه ۲ نفر مرد و زن ۶۸ و ۳۱ ساله و ۲ کودک ۶ و یک و نیم ساله گزارش شدند که توسط ماموران امدادی اورژانس  پیش بیمارستانی به بیمارستان نفت سوسنگرد منتقل شدند.

 

با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید