چگونه واتساپ فیلتر شده را باز کنیم






چگونه واتساپ فیلتر شده را باز کنیم | چگونه فیلتر واتساپ را برداریم – ایران چطور





مشکل تماس تصویری واتساپ

چگونه واتساپ فیلتر شده را باز کنیم | چگونه فیلتر واتساپ را برداریم و با چه فیلتر شکنی وارد واتساپ شویم و چگونه اینترنت ملی را دور بزنیم در ادامه مطلب.

وارد شدن به سايت ها و يا برنامه هایی‌ مثل واتساپ بدون فيلتر شكن را به شما آموزش دهيم .

  • ابتدا وارد بخش گوگل پلی خود شده و نرم افزار deeproxy را در قسمت جست و جو وارد كنيد و برنامه ورد نظر برای شما به نمايش در می آيد و شما بايد آن را نصب كنيد . ( همانند تصوير پايين اما ما برای ‌آموزش شما در ويندوز سرچ كرده ايم و شما اينكار را اصلا نكنيد و در موبايل خود در گوگل پلی سرچ بكنيد )
  • در قدم دوم بايد وارد برنامه شويد برنامه در واقع ساختار بسيار ساده ایی‌ دارد و شما با ورود به آن سه بخش به نمايش در می آيد و شما بايد بخش سمت راست را انتخاب كنيد و با انتخاب سپس بر روی گزينه ایی‌كه عكس موشك دارد كليك كرده و به صورت خودكار تلگرام باز خواهد شد و شما پروكسی را بايد اعمال كنيد و كار شما ديگر تمام شده است .

معايب استفاده كردن از فيلتر شكن ها بسيار است مهمترين آنها اختلال ها در مرورگر شما است ولی چگونه ؟ شما با وارد كردن حساب كاربری خود تمام اطلاعات نظير كشور را وارد كرده ايد و با روشن كردن فيلترشكن های خود هميشه مكان شما تغيير خواهد كرد و اينكار باعث به شك در آمدن گوگل خواهد شد و اينكه حساب شما را بلاك خواهد كرد ، برخی از مواقع هم كه در مدت زمان طولانی از فيلتر شكن استفاده ميكنيد و بعد از خاموش كردن آن سيستم عامل شما هنوز درگير است و ممكن است كه خطاهایی‌ صورت بگيرد

بیشتر بخوانید  چطور آهنگ پیشواز را حذف کنیم؟

 

با ما همراه باشید.





error: Content is protected !!