جزئیات تجمعات اعتراضی سه شنبه شب؛ از آتش زدن پلیس، مسجد و امامزاده تا حمله به زنان محجبه


به گزارش سلام نو، تسنیم نوشت: تبدیل مکرر اعتراضات به اغتشاشات از سوی حامیان تروریسم، نیاز به هوشیاری مردم را دوچندان کرده است.

در حالی که خیل عظیمی از مردم متاثر از درگذشت مرحومه مهسا امینی هستند و منتظر انتشار نتایج تحقیقات پزشکی در این زمینه هستند، در روزهای اخیر تجمعات اعتراضی در شهرها و دانشگاه‌ها از جمله تهران برگزار شد. .

اما طبق روال جاری با تحریک رسانه های خارجی و ورود عوامل سازمان یافته، این تجمعات به ویژه از شب گذشته وارد مرحله رادیکال شده و در بسیاری از نقاط می توان شاهد اقدام ناآرام عده ای خاص بود که کاملاً محض است. متناقض. . با روحیه اعتراض مدنی

در برخی موارد از جمله مشهد، افراد مشکوک یک افسر پلیس را به آتش کشیدند و برخی دیگر از معترضان بلافاصله لباس های سوخته وی را خاموش کردند. جسد این پلیس به شدت سوخته بود.

تصاویری از مسجد در حال سوختن رشت منتشر شده است که هیچ ربطی به فرهنگ مردم ایران ندارد و نشانه های بارز ورود عناصر سازمان یافته است. امامزاده همدان نیز مورد حمله قرار گرفت.

در چندین منطقه چندین افسر پلیس مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفتند که از وضعیت جسمانی برخی از آنها اطلاعی در دست نیست.

وقاحت غم انگیز پرچم ایران، حملات عجیب و بی بند و بار به برخی آمبولانس ها و حمله به زنان محجبه از دیگر مواردی است که این حرکات را ملال آور و بی ربط به عزاداری مهس امینی می کند.

برخی از افرادی که دیشب در منطقه تهران حضور داشتند می گویند گروه های خاصی در این تجمعات با هماهنگی تخریب های هدفمند، گسترده و سازماندهی شده عمل می کنند و گاه از روش هایی در درگیری های خیابانی استفاده می کنند که ثبت نشده است. او از هماهنگی و تمرین آنها تا کنون می گوید.

بیشتر بخوانید  احتمالا مجبور شویم محدودیت‌های جدید اعمال کنیم

3 نفر در کرستان کشته شدند

استاندار کردستان همچنین از کشته شدن سه نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد بر اثر اصابت گلوله سلاح هایی که در زرادخانه سازمانی نیروهای ایرانی نیست، کشته شدند.

رسانه های بین المللی عربستان با نظارت بن سلمان که یکی از حامیان اصلی تروریسم داعش است، تبدیل اعتراضات و برداشت ها به شورش و هرج و مرج و اقدامات ضد ایرانی و اسلامی را دنبال و تشویق می کنند.

بی بی سی فارسی وابسته به دولت انگلیس نیز مانند همیشه یکی از مدیران صحنه این داستان است. برخی از شبکه های مرتبط با منافقین نیز فیلم هایی از سوزاندن و ضرب و شتم نیروهای پلیس و افراد مخفی پخش می کنند و حاضران در تجمعات را به گسترش این مشکلات تشویق می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید